Tu som bola včera

Spoznali ste kde? Ak nie, nezúfajte. Dozviete sa v nasledujúcom príspevku 🙂

DSCN7980-EFFECTS-001

Čo hovoríte na fotky upravené do takejto podoby? Páči sa vám to? Tieto úpravy ponúkajú rôzne programy. Mne to robí automaticky Google, kam si ukladám fotky priamo z pamäťovej karty fotoaparátu.  Vybrala som pre vás malú miš-maš ukážku.

DSCN9930-EFFECTS DSCN0422-EFFECTS(1) DSCN0740-EFFECTS DSCN2011-EFFECTS DSCN2276-EFFECTS DSCN7735-EFFECTS(1) DSCN8103-EFFECTS DSCN8816-EFFECTS DSCN9224-EFFECTS(1)

8 thoughts on “Tu som bola včera

  1. Mě je povědomá ta druhá fotka s tím památníkem, jenže nevím, jestli jsem ho už viděla u tebe, nebo někde jinde. Takže místo nepoznám.
    Fotky jsou moc hezké a bude to i tím, že ti svítilo sluníčko. I u nás se během dne slunce ukázalo a taky sněžilo a protože nemrzne, taky hodně tálo…

    Like

    1. Jarka, zaslúžiš si jednotku s hviezdičkou 🙂 Keď som do tohto príspevku fotku vkladala, tak som si pomyslela, že som zvedavá, či niekto napíše, že už fotku videl. Ak si spomínaš na môj prvý tohoročný príspevok, kde som mala iba prehliadku fotografií zo silvestrovskej prechádzky mestom, tak tam si tú fotku mohla vidieť 🙂 Máš dobrú pamäť.

      Like

  2. Úprava fotek je dost zvláštní, mám z ní trochu smíšené pocity, Danko.
    Mně je povědomá fotka s kachnou (nebo spíš husou) a s labutěmi. Hyacint jsem viděla v předminulém článku.

    Like

Pridaj komentár

