Prechádzka popri Rusovskom kanáli

Nespoznali ste, kde som to včera bola. Odpoveď na moju otázku sa dozviete teraz, vlastne ste sa ju už dozvedeli z názvu tohto príspevku. Nadviažem na jeden môj starý článok na blogu Mimi a jej svet, kde som o tom mieste písala prvý raz. Ak ste o náučnom chodníku v Rusovciach doteraz nevedeli, kliknite si na predošlý odkaz.

Na chodník, ktorý sa tiahne popri Rusovskom kanáli,  som vošla kúsok za Gerulatou a pokračovala som ním až do parku pri kaštieli, kde končí. Myslela som si, že v Rusovciach bude aspoň toľko snehu, ako bolo tu, kde bývam. No na moje prekvapenie nebolo. Je vidieť, že Rusovce sú južnejšie 🙂 Celý čas, čo som kráčala po chodníku a potom aj v parku a mimo neho, som premýšľala o tom, či som už bola niekedy v Rusovciach počas zimy. Toto miesto je mojím častým cieľom od jari do jesene. Na zimnú návštevu Rusoviec som si nespomenula ani som nenašla žiadne zimné fotky v zachovanom archíve.

Keďže príroda teraz v zime spí, nemôžem napísať, že pod bielou perinou, lebo toho snehu tam bolo naozaj veľmi málo, pozornosť som zamerala hlavne na Rusovský kanál a odrazy okolitej prírody v jeho vode. Pozrite si aj vy, ako to tam v tomto ročnom období  vyzerá. Dnes však uvidíte len časť mojej prechádzky, pokračovanie bude v ďalších častiach.

DSCN7935x

DSCN7936x

DSCN7939x

DSCN7941x

DSCN7953x

DSCN7969x

DSCN7978x

DSCN7980x

DSCN7981x

DSCN7982x

DSCN8048x

DSCN8050x

DSCN8059x

DSCN8064x

IMG_3279x

8 thoughts on “Prechádzka popri Rusovskom kanáli

    1. Ale na bicykli sa tam nesmie ísť, a ani veľmi nedá, lebo je vysypaný takým štrkom, po ktorom sa s bicyklom veľmi zle ide. Iba popri bicykli 🙂 Odporúčam až na jar, keď začnú kvitnúť kvety.

      Like

  1. Takovou procházku bych si dala líbit, Danko. Kolem vody chodím ráda a když svítí sluníčko, je to nádhera. Tvoje fotky se mi moc líbí, zrcadlení stromů a modré oblohy ve vodě je úžasné. 🙂

    Like

Pridaj komentár

