Od kanála ku kaštieľu

je len kúsok. Rusovský kanál vlastne tvorí prirodzenú hranicu parku, ktorý patrí ku kaštieľu.  Uplynuli skoro dva roky od vtedy, čo som na tomto blogu zverejnila príspevok o kaštieli prvý raz. Za tie dva roky sa tam vôbec nič nezmenilo, ak opomeniem to, že v parku bolo vyrúbaných niekoľko stromov.

Sľubovaná rekonštrukcia, ktorá sa mala začať už na jar minulého roku, sa stále nezačala.  V tlači som sa dočítala, že Úrad vlády, ktorý národnú kultúrnu pamiatku spravuje, vyhlásil verejnú súťaž na dodávateľa stavebných prác a projektovú dokumentáciu kaštieľa, pričom ukončenie súťaže odhaduje na február až marec 2015. Mám obavy, že rekonštrukcia kaštieľa sa bude odkladať tak dlho, až sa z neho stanú úplné ruiny.

Fotky pre spomínaný príspevok som vtedy robila na jar, poďme sa teda pozrieť, ako to tam vyzerá v zime.

DSCN7977

DSCN8225

DSCN8233

DSCN8276

DSCN8315

DSCN8330

DSCN8341

Rusovce na mojich starších blogoch

(klikni na obrázky)

Ani neviem, či to  mám písať sem, pretože ten problém by si zaslúžil špeciálny príspevok. Už si pripadám ako obohratá platňa 😦 Teraz, keď som vám tu chcela zhrnúť všetky moje doterajšie príspevky o kaštieli v Rusovciach, preklikávala som sa mojimi staršími blogmi. Potom mi napadlo, že rýchlejšie to budem mať cez Google. A vtedy som zistila, že Google mi veľa fotografií kaštieľa z mojich blogov neukazuje, no svoje fotky som si našla na úplne iných stránkach.

Čo si myslíte o používaní cudzích fotiek bez vedomia ich autora?

To, že si súkromné osoby sťahujú cudzie fotky z internetu a zverejňujú ich na svojich blogoch a komunitách g+ v rámci rôznych fotovýmen, kde si bez hanby nechajú chváliť cudziu prácu, o nich si myslím svoje. (O jednom konkrétnom by som tu rada napísala, ale kto bude mať zájem, nájde si podobné stránky aj sám, tento má dokonca v názve “moje rozmnožovanie”, tak to majiteľke blogu asi prepáčime, pretože ona už z podstaty názvu blogu rozmnožuje fotky, ktoré našla na internete)

No aby si podnikateľské subjekty nemohli dovoliť zaplatiť fotky pre svoje webové stránky a kradnú fotky z internetu, o tom asi treba nielen viac diskutovať, ale už by sa mal nájsť konečne niekto, kto to začne aj právne riešiť.

2 thoughts on “Od kanála ku kaštieľu

  1. To je nádherný zámek, Danko. Krásně bíle září pod modrou oblohou. Trošku mi připomíná naši Hlubokou.
    Pořídila jsi překrásné záběry. 🙂
    Co se týká problému krádeže fotografií, to je trestuhodné. Je úplně jedno, jestli někdo ukradne fotku nebo zlatý prsten, pořád je to krádež!
    Já jsem svoje fotky poskytla už několikrát, ale vždycky to bylo na požádání.
    Bohužel, ze sladkých stránek mi byla ukradena spousta fotografií a receptů, což asi víš.

    Like

Pridaj komentár

