A je tu marec…

Dávno som sa neposťažovala, ako rýchlo letí ten čas. Tak to dnes napravím a zase to pripomeniem. Veď len nedávno sme zháňali darčeky k Vianociam, potom si želali všetko najlepšie do nového roku a dva mesiace nového roka sú už za nami. Aj keď si to mnohí nechcú priznať, starneme 🙂 Či takto? 😦

Aj snežienky, ktoré tu dnes vidíte, boli pred pár dňami ešte v snehom prikrytej zemi, dnes rozkvitli do krásy.  K  fotografiám som vybrala niekoľko múdrostí, ktoré som našla na internete.

Čas je jediná spravodlivosť na tomto svete, pretože ani vplyvní a bohatí ľudia ho nemajú viac ako obyčajní a chudobní.

DSCN9199

DSCN9184

DSCN9066

Ak čas je najvzácnejšia vec, plytvanie časom musí byť najväčšia márnotratnosť, pretože stratený čas sa už nikdy nenájde a to, čo voláme dosť času, sa vždy ukáže ako dosť málo.

 DSCN8990

DSCN9063

IMG_5086

Ak niekomu venujete čas, dávate mu viac, ako drahý dar, najmä ak sa cíti byť osamelý.

 DSCN9065

DSCN9107

DSCN9167

Času máme veľa, len ho málo využívame.

DSCN9237

IMG_5081

K rýchle letiacemu času a povinnostiam, ktoré podaktorých ešte čakajú:

Aj čas sú peniaze. Ale vysvetlite to daňovákom!

Na záver teda toľko:

Využívajme svoj čas zmysluplne a efektívne. To platí aj pre mňa…

🙂

13 thoughts on “A je tu marec…

  1. Sněženky na záhoncích a zahradách jsou krásné, ale kam se hrabou na ty, které rostou ve volné přírodě. Musí to být radost jít lesem a vidět jak se mezi listím bělají jejich rozkvetlé hlavičky. 🙂 A s tím letícím časem máš naprostou pravdu. Ještě když jsem chodila do práce, tak se mi zdálo, že se pracovní týden vleče jako šnek a teď, když jsem doma se nestačím divit, jak týden po týdnu utíká…

    Like

  2. Sněženky v lese jsou překrásné, Danko, ta fotka zblízka je nádherná. Já jsem zatím na žádné nenarazila.
    Moc se mi líbí i citáty.
    Čas opravdu hrozně rychle letí. Připadá mi, že od té doby, co jsem v důchodu, letí ještě mnohem rychleji. 😉

    Like

    1. U vás je vegetácia o niečo posunutá, ale dočkáš sa. A viem, že sa dočkáš aj iných kvetov, ktoré tu u nás asi vôbec nerastú. Sú to bledule. O tom čase je odpoveď aj pre teba v odpovedi pre Jarku 🙂

      Like

    1. Milá Giga! Tvoj komentár som si preložila prostredníctvom translatora. Som si istá, že si ho chcela napísať inej Dani (Jurnal di gradina), ktorá vie aj po slovensky, ale ja neviem po rumunsky 😦 Ďakujem aj tak 🙂

      Like

  3. Nuda ! Čas a jeho využitie ? Nechcem sa nikoho dotknúť ale mám také skúsenosti, že ľudia, ktorí sa nudia sú nesamostatní, navyknutí na to, že im stále niekto robí program. Napr. niektoré ženy sa doslova hanbia ísť samé na prechádzku alebo na kultúrne podujatie. Radšej sedia doma a sledujú napr. TV seriály.

    Fotografovanie je krásne hobby a navyše: ” Ak niekomu venujete fotografie, dávate mu viac, ako drahý dar,…. “

    Like

Pridaj komentár

