Prišlo to už aj na Slovensko

banner-bloger-roka_300x300_CB_hlasuj-300x300x

Nedávno som na českých blogoch zaznamenala, že tam beží súťaž Blogerka roka. Nepretieklo až tak veľa vody Dunajom a táto súťaž, správnejšie pomenovaná Bloger roka 2014 (pretože máme aj mužov blogerov), bola vyhlásená už aj  u nás. Po prvom návrhu jednej mojej známej, že ma bude nominovať, som toto úplne zavrhla. Začala som však sledovať nominované blogy a keď som videla, že sú prihlásené aj blogy, ktoré skoro vôbec nikto nekomentuje a tým pádom na ne asi veľa ľudí ani nechodí, dala som súhlas. Aspoň dajú o sebe vedieť  a ja vlastne tiež.

Medzi množstvom gastronomických a módnych blogov sa nájdu občas aj blogy s iným zameraním. V kategórii Život, umenie & kultúra je od včerajšieho večera nominovaný aj ten môj:

http://www.blogerroka.sk/farebny-svet/

Ak chcete za môj blog hlasovať, stačí dať like. Hlasovanie však predpokladá, že máte profil na facebooku…

Vopred vám všetkým ďakujem!

17 thoughts on “Prišlo to už aj na Slovensko

  1. Ahoj Daniela, pretože viem ako Ťa blogovanie baví, rád Ti posielam hlas. Aby som Ti mohol poslať “like”, bolo nutné sa registrovať na akomsi Worldpress či tak akosi. Ale nie je tam žiadne enter, tak neviem, či to zobralo. I tak Ti držím palce. Zdravím a pekný zvyšok dňa prajem. Milan

    Like

    1. Nevadí Ela, to je už starší príspevok, ale je pripnutý tak, aby ho videli prípadní návštevníci blogu, ktorí majú aj facebookové konto. Nové príspevky sú tie ostatné.

      Like

  2. Danielo, tak snad se to hlasování povedlo, i když jsem nezaznamenel, že by se konto z čísla “32”. nějak zvedlo. Dělal jsem to přes ten odkaz, co jsi mi poslala a přes přihlášení na FB. Snad už nebude pozdě, Tvůj odkaz jsem zaregistroval až dnes, neměl jsem zakliknutý odkaz na nové komentáře. To víš, když to není v mně, na první pohled srozumitelném jazyku 🙂

    Like

    1. Jo a prosím Tě, hoď mi sem odkaz na ten Tvůj článek o tom, jak z kuchyně vidíš do Rakouska. Chtěl jsem tam napsat koment, ale nevzalo mi to, tak zkusím repete. Nějak jsem se již nemohl dostat zpět. Dík. Milan

      Like

    2. Celá súťaž je o ničom, lebo to nie je nič iné, len podpora facebooku a nie blogerov. Veď nie každý bloger je na facebooku a nie všetci, čo chodia na blogy, majú taktiež fb konto. Takže je to celé o ničom. Všimla som si napr. niektoré blogy, ktoré sú tiež nominované. Na blogoch pod článkami žiadne komentáre, dala som si aj tú námahu, aby som im pozrela diskusie k blogu na facebooku, nič moc – tak dvaja, traja ku každému článku. Zrazu príde takáto súťaž a sú pomaly na prvom mieste. Nad tým sa môžem iba zasmiať.

      Like

      1. Ahoj Danielo, tak se zdá, že nás technika opět v něčem “doběhla” 🙂 To víš, momentálně je to v podobných případech dost často o tom, kdo má kde kolik “kamarádů”. Asi jako v běžném životě,….. nezbývá nic než se nad tímto zasmát a raději vyrazit ven s foťákem a myšlenky na toto téma raději někam hluboko zapudit.

        Like

        1. Na podnet tvojho komentára som sa aj pozrela na to hlasovanie na mojom blogu a nie že tam mám viac hlasov, ale menej!!! Tak som si klikla na stránku Bloger roka a tam som sa dozvedela, že vraj vylúčili podvodné hlasy. Tak sa zamysli nad sebou aj ty, či tvoj hlas nebol podvodný. Asi budem pátrať po tom, ako sa dá blog z tejto šaškárne vylúčiť.

          Like

          1. Danielo, aspoň vidíš, jak to tam ti kluci (tipuji) berou vážně 🙂
            Možná že ten můj hlas byl “podvodný” . Hned jak jsem Ti zkoušel poslat hlas na počátku této akce, tak se neprojevila žádná akce. A přitom to třeba akci provedlo, ale nijak mi to nedalo vědět, že hlas byl započítán. Zpráva o započtení hlasu je přitom úplně běžná u jakéhokoli hlasování i při docela banálních anketách 🙂

            Like

            1. Zo začiatku vyhlásenia tejto súťaže som tiež dala svoj lajk niektorým blogom, no vôbec si nepamätám, či mi o tom prišla nejaká správa. Asi to znovu na hociktorom blogu vyskúšam a overím si, či nejaké potvrdenie o tom príde. Díky za podnet 🙂

              Like

Pridaj komentár

