Dnes je nedeľa, nic se nedělá

Keby bolo aspoň vonku pekne. Ďalší deň, čo bola obloha ťažká, aj z nej niečo smoklilo. Von to človeka vôbec nelákalo. Ale aj napriek zamračenej oblohe a jemnému dažďu som sa predsa len dopoludnia vybrala von. Za toto rozhodnutie som bola odmenená tak, že ani nie po piatich minútach prestalo popŕchať. Kapucňu bundy, ktorú som si po vyjdení z domu dala na hlavu, som mohla dať dolu.

Asi netušíte, kam som sa v nedeľu dopoludnia vybrala. Išla som natrhať surovinu na nedeľný obed. Konkrétne na polievku.  Takže aj napriek tomu, že bola nedeľa, kedy sa vraj nedělá,  uvariť som musela.

Medvedieho cesnaku, o ktorom je teraz reč, je v okolí plno. Lenže ja si ho nechodím trhať ani do jedného lesíka, ktoré sú v okolí. Tie sú totiž plné psích exkrementov a na taký medvedí cesnak teda vôbec nemám chuť. Vybrala som sa teda smer hrádza a lesík medzi hrádzou a Dunajom medzi dvomi mostami. Prístavným a Apollom. Na moje veľké sklamanie som tam medvedí cesnak našla len na jednom malom mieste a aj ten bol ešte dosť malý. Tak som kráčala ďalej smerom k Starému mostu. Už som však ďaleko chodiť nemusela, lebo kúsok za Apollom som miesto s cesnakom našla.

Nechcite ani vedieť, čo všetko sa dá vidieť v tých lesíkoch. Človek by si myslel, že ten starý odpad priniesla veľká voda Dunaja. Ale čo tie čerstvé smetiská? Ľudia, to si už naozaj nič nevážite? Chýbajú vám doma kontajnery na odpad? Aj keď bol mojím dopoludňajším spoločníkom malý fotoaparát, fotografie toho  neporiadku sem radšej nedávam.

DSCN2504

DSCN2500

DSCN2546

DSCN2544

DSCN2561

DSCN2579

DSCN2568

DSCN2573

DSCN2598

DSCN2625

DSCN2638

DSCN2659

DSCN2669

DSCN2680

DSCN2549

DSCN2705

DSCN2730

Recept a fotografiu polievky sem dnes nedám. Kto má oň záujem, nájde ho v mojom príspevku spred roka:

https://fotografiedb.wordpress.com/2014/03/08/jednoducha-rychla-a-teraz-aktualna/

4 thoughts on “Dnes je nedeľa, nic se nedělá

    1. Ďakujem! Keď nebolo krajšie, čo už…. Myslela som, že vybehnem dnes niekde, lebo sa ukazovalo krásne ráno, ale kde je to počasie teraz? Asi budem chodiť von s fotoaparátom hneď zaránky 🙂

      Like

  1. Někteří lidé jsou neskutečná čuňata, Danko, vidím to i u nás. Odhazují odpadky v lese, kolem silnic a dokonce i v parcích a na schodech kostelů. Nad tím zůstává rozum stát!
    Psí hromádky jsou taky všude, málokdo je po svém psovi uklízí.

    Vidím, že u vás včera taky pršelo, ale i v tak nepříznivém počasí se ti podařilo pořídit moc pěkné fotografie, ta první je nádherná. 🙂
    My jsme včera odpoledne taky vyjeli do přírody, ale déšť nás zahnal domů. Nevyfotila jsem vůbec nic. 😦
    Přeji ti příjemné dny v novém týdnu. Doufejme, že se počasí zlepší! ☼

    Like

  2. U nás těch odpadků zas tam moc není, ale když je někde vidím a chci v tom místě fotit, tak se jim taky snažím vyhnout a na blog je nedávám. Měla jsi smůlu na počasí, ale nalovila jsi pár krásných snímečků, hlavně detaily se mi líbí, u těch je právě rozptýlené světlo lepší, než prudké slunce. 😉

    Like

Pridaj komentár

