Ich obnažené telá

už nebudeme môcť vídať dlho, pretože sa neodvratne blíži jarná rovnodennosť a s ňou sa prebúdza aj nový život v prírode. S pribúdajúcimi svetlom a teplom začínajú pučať stromy a z pukov sa čo nevidieť vyvinú listy, ktoré ich nahé telá zahalia do zeleného šatu. To, že mám rada stromy, že ich tiež rada fotím, som už písala viackrát. Ale že ich krásu obdivujem najmä vtedy, keď sú nahé, to ešte neviete. Preto som do dnešného príspevku vybrala fotografie práve takýchto stromov.

DSCN1694

DSCN1693

DSCN2061

DSCN2299

DSCN2015

DSCN2159

DSCN9547

4 thoughts on “Ich obnažené telá

  1. Za necelý měsíc už dostanou krásný jasně zelený šat. Těším se na to, ale mám ráda i holé stromy, protože skvěle vynikne tvar jejich korun. Některé jsou úžasné.
    Tvoje fotografie jsou moc hezké.
    Přeji příjemně prožitou neděli, Danko. 🙂

    Like

    1. Pred chvíľou som prišla z vonku, niektoré kry už majú malé zelené lístky. Postupne sa budú otvárať všetky. Medzi poslednými budú agáty, aspoň tak som si to po iné roky všimla. Ďakujem za pochvalu aj za prianie príjemnej nedele.

      Like

    1. Všetky stromy na fotografiách sú z pravého brehu Dunaja. Keďže viem, kade chodievaš, mohol by si ich poznať aj všetky. Prvé dve fotky sú z chodníka od Antolskej na hrádzu, ďalšie sú z blízkosti Jarovského ramena smerom k Zemníkom. Niektoré sú z okolia Mosta Apollo a až teraz som si všimla, že mi jedna fotka zo Sadu JK nejakým nedopatrením vypadla. Dám ju sem inokedy. Ale nespoznal si nedávno fotku z Malého Zemníka, ktorú som dala na g+ 🙂

      Like

Pridaj komentár

