Sirôtky

Ako je dnes u vás? U nás máme po nočnom daždi a obloha zostala aj naďalej zatiahnutá. Podľa predpovede počasia by sa už zajtra malo znovu ukázať slnko. Dnes bude asi vhodný čas na predveľkonočné umývanie okien. Dúfam, že sa do nich pustím s nadšením 🙂

Chcela by som vám ukázať moje prvé balkónové kvietky. Sú to sirôtky, ktoré som si bola kúpiť na trhu minulý piatok. Na Miletičke ich ponúkali mnohí trhovníci. Cena bola jednotná, takže zostávalo vybrať si len podľa farieb. Po skúsenosti z minulého roku som si znovu kúpila minisirôtky. Verím, že sa budem dlho tešiť z ich drobných kvietkov.

Tu sú už doma a ide sa sadiť.

DSCN3731

Už dostali svoje nové miesto.

DSCN3879

DSCN3788

Čo je u nás nové si prišiel pozrieť aj jeden vrabčiak.

DSCN3781

No a predvčerom sa mi podarilo odfotiť aj toto. Veverička sa ako taká torta usadila do kvetináča so sirôtkami.

DSCN4203

6 thoughts on “Sirôtky

  1. Kvety sú nádherné ! Veveričku tuším stravuješ keď ti je taká verná. Dostala som inšpiráciu kupovať kvety na balkón . Sirotky sa tuším dajú sadiť už na jeseň ?
    !

    Like

    1. Vysievajú sa už koncom leta, ale neviem, či prežijú zimu aj na balkóne. Na záhonoch áno, ale tam sú iné podmienky. Veveričku nestravujem, ona sa obsluhuje aj sama. Orechy má niekde poschovávané a asi ich len vyberá a dnes ráno už o pol siedmej sa hostila slnečnicou. Vrecko, ktoré som kúpila, bolo prikryté vo vedierku, našla to, urobila si otvor a trikrát som ju ráno musela odtiaľ vyháňať. Slnečnicu musím už dať preč. Pred chvíľou tu bol zase dvakrát ďateľ. Mám to tu celkom pestré. Toľko živočíchov nestretneš niekedy ani v lese 🙂

      Like

  2. Macešky mám moc ráda, Dani, jejich květy mi připadají jako vílí tvářičky. Každý kvítek je jiný, dva stejné nenajdeš.
    Tvoje macešky jsou překrásné, máš nádherně rozkvetlý balkón. 🙂
    U vytržení jsem z vrabčáka a veverky, to je něco úžasného!
    Všechny fotky jsou parádní! 🙂

    Like

    1. Už vyše týždňa tu veverička nebola, asi skončili, lebo sa museli zľaknúť, keď videli, čo sa u nás deje. Časť stromov pod našimi oknami vypílili, lebo veľmi tienili hlavne do bytov na nižších poschodiach. Veď sa to v novšom článku dočítaš.

      Like

Pridaj komentár

