Bláznivý apríl

Tento príspevok som začala písať ešte v stredu večer , ale rôzne okolnosti spôsobili, že ho dopisujem až dnes, teda v piatok neskoro večer, kedy už pomaly v kalendári končí tretí apríl. Toho prvého bolo tak, že to, že sa dostavil mesiac apríl, došlo aj tomu, kto si to v kalendári nevšimol. Po celý deň ho o tom presviedčala príroda, konkrétne počasie. Také bláznivé aprílové si už dávno nepamätám. Nebolo tak iba v našom meste, ale z večerného spravodajstva som sa v ten deň dozvedela, že tak bolo na celom Slovensku. Najhorší z toho všetkého bol silný vietor, ktorý dobre prevetral  nielen Slovensko, ale aj Európu. Dokonca až tak, že následkom silných veterných smrští bolo niekoľko obetí na životoch. Našťastie, u nás o žiadnej nehovorili. Žiadnu obeť nemalo ani pílenie stromov pod našimi oknami.  Keď som v ten deň odišla na pár hodín von, vrátila som sa domov do úplne iného bytu. U nás bolo svetlo. Vonku pod oknami zostalo už len osem topoľov. To, že vidím aj niečo iné, než iba konáre stromov, som si užívala a fotila som a fotila.

DSCN5960

DSCN5934

DSCN5987

DSCN5980

DSCN6006

DSCN6010

DSCN6026

DSCN6052

DSCN6059

DSCN6060

DSCN6065

DSCN6070

DSCN6103

DSCN6122

DSCN6125

DSCN6158

DSCN6168

DSCN6172

DSCN6179

DSCN6186

DSCN6200

DSCN6206

2 thoughts on “Bláznivý apríl

  1. Teda nedokážu si představit, jaký výhled jsi měla před tím, než pokáceli těch pár stromů, protože se mi zdá, že jich máš před okny pořád dost. Až se zazelenají, moc daleko nedohlédneš. Moje mamka by taky potřebovala před okny pokácet strom. Je jen jeden, ale korunu má velkou a v kuchyni, před kterou stojí, musí svítit i ve dne.

    Like

    1. Ja mám stromy rada, ale čo je veľa, to je naozaj veľa. Uvidíme, ako to bude v lete, keď sa stromy zazelenajú. Myslím si, že to bude aspoň o máličko lepšie ako bolo. Keby to aspoň neboli tie stromy, ktoré nám minimálne dva mesiace v roku púšťajú ten bordel, ktorý je všade. V byte, v nose, proste nepríjemné.

      Like

Pridaj komentár

