Prvú už mám za sebou

aj keď nedopadla tak, ako by som si predstavovala 😦 Hovorím o cyklistike a o tom, prečo nedopadla dobre, som napísala na blogu

Na cestách s Kellysom.

Včera sa konečne oteplilo, nefúkal vietor a svietilo slnko. Predpoklady na to, aby som konečne zahájila tohoročnú cyklistickú sezónu. Bola to taká rozohrievacia tridsať kilometrová cyklovychádzka s mnohými prestávkami na fotenie. Práve fotky z nej vám chcem dnes ukázať. Prejdite sa aj vy so mnou jarnou prírodou.

DSCN7914

DSCN7907

DSCN7931

DSCN7935

DSCN7960

DSCN7956

DSCN7997

DSCN8031

DSCN8053

DSCN8068

IMG_6328

IMG_6291

IMG_6308

DSCN8094

IMG_6133

IMG_6174

IMG_6156

DSCN8089

Som rada, že ste sa dostali až sem. Videli ste len nepatrnú časť z tých fotografií, ktoré som včera nafotila. Verím, že aj u vás je už takto pekne.

 

9 thoughts on “Prvú už mám za sebou

  1. No to je nádhera. Projížděla jsi krásnou přírodou a pořídila moc hezké snímky. Líbí se mi ten strom s budkami pro ptáčky a líbí se mi květiny v trávě. Nedávno jsem viděla dokumentární film a tam říkali, že tyto drobné jarní kytičky musí se svým kvetením pospíchat, než je přeroste jiná vegetace a zastíní olistněné koruny stromů.
    Mrzí mě, že jsi měla ten karambol na kole, musím se podívat na “Keliše”.

    Like

  2. Naozaj úžasná príroda. Aspoň vďaka fotografiám vidíme čo sa už deje okolo nás. Vrátila som sa z Nemecka, kde bolo veľmi zima a ešte iba začínali kvitnúť snežienky. Budúci týždeň by som chcela zájsť na pešiu túru do Schloss Hofu, dúfam že bude pekne.

    Like

  3. To jsou překrásné jarní záběry, Danko. Jak vidím, vydala ses na výlet na kole. To je lepší cestování, než autem, můžeš si zastavit kde chceš a vyfotit všechno, co se ti líbí.
    Když svítí sluníčko, je radost pobývat v přírodě.
    Tvoje fotografie se mi moc líbí, a to úplně všechny, každá z nich má úžasné kouzlo. 🙂
    Teď se jdu ještě podívat, cože se ti to přihodilo.

    Like

    1. Práve to, že sa môžem zastaviť, kde len chcem, sa mi na bicyklovaní páči. Koľkokrát som išla s niekým autom, videla som niečo, čo by stálo za fotku, ale buď šofér nebol ochotný zastaviť, alebo sa nedalo 😦 a najčastejšie som sa ani neodvážila povedať, že by som rada zastavila… No aj tak ti tie tvoje výlety trošku závidím.

      Like

Pridaj komentár

