Aprílový deň na námestí

Turisti aj domáci si užívali včerajšie letné počasie. Lavičky sa začali zapĺňať, telá odhaľovať a v rukách bolo často vidieť zmrzlinu.

DSCN9415

DSCN9428

DSCN9434

DSCN9435

DSCN9450

DSCN9436

DSCN9440

DSCN9441

DSCN9443

DSCN9454

DSCN9456

DSCN9459

Bratislavčania si môžu tipovať, kam mieril zrak týchto turistov a nad čím sa smiali.

DSCN9461

DSCN9464

DSCN946

DSCN9468

DSCN9467

DSCN9466

DSCN9471

Musím sa vám s niečím priznať. S tým, že týmto dievčatám som trošku závidela 🙂

DSCN9479

DSCN9481

DSCN9484

DSCN9483

Dnes sa nám počasie pokazilo, momentálne je iba 14 °C, ale na toto ročné obdobie je počasie dnešného dňa  úplne normálne.

 

6 thoughts on “Aprílový deň na námestí

  1. Včera u nás bylo taky takto krásně a bylo mi horko i v tričku. Byli jsme ještě na jednom výletu s našimi mladými, kteří měli tento týden dovolenou. Dnes se ovšem zatáhlo a citelně ochladilo. Včera bylo 25°C a teď se dívám na teploměr a čtu na něm 10,2°C, což je rozdíl bezmála patnácti stupňů. 😕

    Like

    1. Jo. A u Kubatova pomníku jsme narazili na zavěšenou houpačku a protože jsme tam byli sami, tak jsem se zhoupla. Ale bylo mě to spíš nepříjemné, už na ten zvláštní pohyb sem a tam, nejsem zvyklá.

      Like

    2. Ja som odišla z domu v ľahkej jarnej bunde a pod ňou som mala tenký pulóvrik. Bunda išla čoskoro do ruksaku a aj v tom pulóvri mi bolo príšerne teplo. Spotila som sa a už večer som cítila, že môj zdravotný stav sa zase zhoršil 😦

      Like

  2. Tyhle fotky by se mi hodily do projektu “12 fotošplouchnutí – Lidé na ulici”.
    Vůbec nevím, jak si s tímhle tématem poradím, měla jsi pravdu, Danko, ale nějak to zvládnout musím. 😉
    Tvoje fotky jsou náramně pohodové, ty vůbec nemáš problém fotit lidi. 🙂
    Děvčatům na houpačce taky závidím, jenže se mnou by se houpačka utrhla! 😉

    Like

    1. Hanka, ja mám tiež nepríjemný pocit, keď na niekoho zamierim objektív 😦 Tieto fotky sa mi podarili tak, že som si sadla nenápadne na lavičku na opačnej strane námestia a vyklopila som si displej na fotoaparáte. Vtedy nie som až tak nápadná. Fotila som s kompaktom, ktorý má dosť veľké priblíženie.

      Like

Pridaj komentár

