V Medickej záhrade

je teraz krásne. Síce odvtedy, čo som tam bola, uplynul už  skoro týždeň a medzitým mohli magnólie odkvitnúť. V posledných dňoch je príliš vetristé počasie, ktoré kvetom týchto stromov vôbec nepraje. No v to štvrtkové poludnie sa tam zišli mamičky a oteckovia s deťmi, dôchodcovia a rovnako tak aj tí, ktorí si prišli zjesť prinesený obed.

DSCN9177

DSCN9167

DSCN9169

DSCN9161

DSCN9160

DSCN9165

DSCN9142

DSCN9144

DSCN9143

DSCN9202

IMG_6486

IMG_6481

IMG_6479

DSCN9205

DSCN9214

IMG_6497

IMG_6489

DSCN9194

IMG_6480

DSCN9187

DSCN9193

IMG_6499

IMG_6474

DSCN9183

IMG_6514

IMG_6508

IMG_6517

DSCN9173

9 thoughts on “V Medickej záhrade

  1. Nááádhera. U nás je poslední dny a hlavně včera, taky velký vítr. Je jasné, že to velké a křehké květy magnolií odnesou opadáním, ale mě se moc líbí i to, jak je od okvětních lístků posetá zem. Krásné počasí vylákalo do zahrady hodně návštěvníků a vidím, že jsi nebyla sama, kdo fotil. 😎

    Like

  2. Kvetoucí magnólie jsou překrásné, Danko! U nás teprve začínají kvést.
    Moc se mi líbí, jak jsi je vyfotila, zvlášť makrofotografie jsou úžasné!
    Jak vidím, kvetoucí zahrada přilákala víc fotografů, téhle kráse se nedá odolat!
    Pořídila jsi nádherné prosluněné fotky, na takové se ráda dívám. 🙂

    Like

    1. Bol tam dokonca aj jeden kameraman 🙂 Večer to bolo aj v telke. Rozmýšľala som, prečo nie je týchto nádherných stromov v meste viac, ale objavila som ďalšie, sú ešte celkom mladé, blízko Prezidentského paláca.

      Like

    1. Sú to nádherné stromy. Nie je to tak dávno, čo som vôbec nevedela, kde v Bratislave sú. Vtedy som sa na facebooku pýtala mojich priateľov, aby mi o takých miestach povedali. Vďaka tomu teraz viem o viacerých miestach s magnóliami.

      Like

Pridaj komentár

