Kormorán

na jazere v Rusovciach. Nafotiť kormoránov sa snažila dlho, aj som ich už veľakrát fotila, ale ešte nikdy som nebola k nemu tak blízko, ako pri mojej prvej tohoročnej cyklistike. Absolvovala som ju na trase Petržalka – Rusovce a práve tam som mala šťastie nafotiť tieto zábery. Zopár som ich už zverejnila v tomto príspevku.

DSCN7969k

 DSCN7966k

DSCN7990k

DSCN7980k

DSCN7981k

DSCN7974k

DSCN7988k

IMG_6256k

IMG_6269k

IMG_6270k

IMG_6272k

Nikdy predtým som na jazere v Rusovciach kormorána nevidela, ale tento sa tváril tak, že je tam doma.

 

8 thoughts on “Kormorán

  1. To jsou povedené záběry, Danko, kormorán se skvěle předváděl, a ty jsi ho krásně zachytila. Snímky jsou akční, líbí se mi roztažená křídla.
    Já jsem kormorána ve volné přírodě zblízka ještě neviděla. 😦
    Přeji příjemné odpoledne. ☼

    Like

    1. Pôvodne som mala tento článok napísaný s titulkou, ako kormorán pózoval. Lenže, nedokončila som ho a keď som už mala pripravené aj fotky, začala som nový článok, lebo som na ten rozpísaný zabudla 🙂
      Prvý raz sa mi ho takto podarilo nafotiť.

      Like

  2. To suché rákosí a tráva okolo vody mi připomíná záběry, které jsem pořídila při našem prvním letošním výletu do přírody k rybníkům. Taky jsme viděli kormorána, ale byl daleko. Tvoje snímky jsou špičkové a zachytila jsi toho ptáka nejenom sedícího, ale i v letu!

    Like

Pridaj komentár

