Balkónová rajčina

Hoci som sa pred dvomi rokmi zapovedala, že na balkóne už nikdy rajčiny pestovať nebudem, pri poslednej návšteve trhu na Miletičke som neodolala a jednu plantu (poznáte to slovo?) som kúpila. Bola označená ako balkónová rajčina. Už teraz je vidieť, že sa nebude ťahať do výšky, ako tá pred dvomi rokmi, ale zostane malým kríčkom. Tú poslednú som len polievala a polievala, vody som na ňu vyliala toľko, ako na jednu malú záhradku, no aj napriek tomu sme sa výsledku dočkali v podobe až TROCH cherry rajčiniek 😦

balk rajčina

Už dva dni po tom, čo som túto kríčkovú priniesla domov, som na nej objavila prvú maličkú rajčinku. Je jasné, že som ju už takú domov priniesla. Tá prvá pekne “priberá” a pribudla k nej už aj ďalšia.

DSCN7914

DSCN9254

DSCN9285

Dnes je to práve desať dní, čo sa táto rajčina presťahovala na náš balkón.

DSCN9509

DSCN9500

DSCN9502

DSCN9507

DSCN9505

15 thoughts on “Balkónová rajčina

  1. Slovo “planta” neznám, ale řekla bych, že je to něco jako sazenice, Dani.
    Tady se zase potvrdilo známé “nikdy neříkej nikdy”. 😉
    Na fotkách vypadá sazenice parádně, je to silná rostlina a úroda z ní bude určitě bohatá.
    Tak ať si potom na rajčatech pěkně pochutnáš! 😉 🙂
    Přeji krásné májové dny! ☼ 🙂

    Like

    1. Slovo planta je správne po slovensky priesada, takže sazenice po česky 🙂 Tam, odkiaľ pochádzam, sa tomu hovorilo planta, ale našla som s týmto názvom aj záhradníctvo. Dúfam, že úroda bude bohatá, starám sa o rajčinku, na noc ju dávam tak, aby bola ešte chránená od zimy 🙂

      Like

    1. Lucja, ja som si myslela, že ty bývaš v rodinnom dome so záhradou. Nie je to tak? Keďže ja záhradu nemám, aspoň na balkóne som si posadila jednu paradajku 🙂

      Like

  2. To je krásná sazenice a úroda bohatá určitě bude, i kdyby měla být jen z poloviny květů, které na rostlince vidím. A rajčátka budou určitě šťavnatá a sladká a ne jako ty, které jsem si včera koupila v marketu. Vypadají hezky, ale chutnají jak polystyrén…

    Like

Pridaj komentár

