Dnes máme už piaty májový deň

no ja sem ešte stále prichádzam s fotkami z apríla. Nafotila som ich počas  dvoch návštev Grasalkovičovej záhrady. Prvý raz 20. apríla, keď som sa tam zastavila cestou na hlavnú stanicu a druhý raz v sobotu toho istého týždňa, kedy bola v našom meste akcia Bratislava pre všetkých. Mesto bolo vtedy plné ľudí a ja som sa vybrala do tejto zelenej oázy v meste, kde práve vrcholilo kvitnutie ozdobných stromov, ktorých meno naisto nepoznám, ale mali by to byť asi okrasné jablone. Práve v tom čase začínali kvitnúť aj gaštany.

DSCN8955

DSCN8949

DSCN9584

IMG_7131

IMG_7143

DSCN8941

DSCN9593

IMG_7140

DSCN9590

DSCN9602

IMG_7129

IMG_7185

IMG_7149

DSCN9596

IMG_7177

x

7 thoughts on “Dnes máme už piaty májový deň

  1. To vůbec nevadí, Dani, škoda by bylo tyhle nádherné fotky neukázat.
    Je na nich tolik krásných květů, že se do májových dnů skvěle hodí.
    V Bratislavě všechno začalo kvést o dva týdny dřív. U nás to podobně vypadá teprve teď.
    Nafotila jsi překrásné záběry. Grasalkovičova zahrada je kouzelné místo, zvlášť na jaře, když všechno kvete a svítí sluníčko.
    Já mám taky ještě dubnové fotky, dávám je na blog na přeskáčku s květnovými. 😉
    Měj se hezky a užívej si co nejlépe, hlavně ve zdraví, krásné jarní dny (dokud jsou). 🙂

    Like

  2. Konečně se mi načetl tvůj článek. Byla jsem tu opakovaně už dopoledně a ne a ne, se k tobě dostat. Nějak nám stávkoval internet…
    Hanka má pravdu. U nás to vypadá teď stejně, jako to u vás vypadalo už v polovině dubna. Když kvetou stromy, je to venku úplně nejhezčí takže vůbec nevadí, že se ještě vracíš v čase. 😎

    Like

    1. Aj ja mám v poslednej dobe dosť problémy s notebookom. Nielenže mi už viac ako pol roka seká zvuk, takže nemôžem pozerať žiadne videá, ani počúvať hudbu, ale v poslednej dobe ho mám nejaký primrznutý. Asi by potreboval veľké upratanie. Také, aké ste dopriali vy tomu vášmu nedávno. Keď chcem otvoriť nejakú stránku, tak buď sa mi vôbec nenačíta alebo sa mi tam len točí také koliesko do aleluja 😦 Fotiek kvitnúcej prírody mám plno, neviem, čo mám dávať skôr 🙂 Každý deň sa mi ani veľmi nechce, ale aj teraz som sa na jeden príspevok prinútila.

      Like

Pridaj komentár

