Dnes je deň záhradných trpaslíkov

11 thoughts on “Dnes je deň záhradných trpaslíkov

  1. Lampy solarne na balkonie to świetny pomysł.
    Danielo, rośliny z czerwonymi owockami to są papryczki?
    Uwielbiam zakupy w dużych centrach ogrodniczych.
    Życzę Ci dobrej nocy.
    Miłego tygodnia:)*

    Like

    1. Už som raz jednu solárnu lampu mala, ale po rokoch prestala slúžiť. Áno, na balkóne mám aj malé chilli papričky, majú fialové kvety. Mám pripravený príspevok o nich, onedlho si ho môžeš prečítať a uvidíš aj viac fotografií.
      Pekný nový týždeň aj tebe!

      Like

  2. Nevěděla jsem, že i trpaslíci mají svůj den. 😉 Kdybych měla zahrádku, tak bych tam možná aspoň jednoho měla. Je mi fuk, že je to kýč a někomu se to nemusí líbit. 😀 Ty solární lampičky vypadají zajímavě, měla bys je po setmění vyfotit, abych si udělala představu, jak velké světýlko vydávají. 🙂
    To černé, by mohli být i broučci, jenže nevidím žádné nožičky, tak se taky přikláním k semínkům…

    Like

    1. Veď aj ja som sa to dozvedela iba náhodou a keď som uvidela ten článok, hneď som si pomyslela, že to bude dobrá téma na článok 🙂 Včera som si nafotila takú zbierku trpaslíkov, že by som nimi zaplnila aj niekoľko príspevkov 🙂 Sú to semienka, trošku som fotku zväčšila, ináč sú veľmi malilinké. Myslela som, že niekto bude tipovať mak, lebo mne to tak na prvý pohľad pripadlo, ale sú to semená orlíčka. Pekne veľa sa mi ich podarilo nazbierať. Teraz mám v úmysle jednu výmenu, len musím vystihnúť, kedy budú ľudia v tej záhradke, kde som ich videla kvitnúť vo farbách, ktoré ja nemám.

      Like

  3. Vůbec jsem netušila, že existuje něco jako “den zahradních trpaslíků”, Dani.
    Koukám na to úplně vyjeveně! 😉
    V obchodě s kytkami jsi pořídila krásné záběry, z těch barev až oči přecházejí.
    Solární lampy se mi moc líbí, je hezké, že ti je syn koupil.
    Mohl ti na balkón koupit i toho trpaslíka, je to sice kýč, ale docela milý. 😉
    Semínka jsou odtajněná, stejně bych je nepoznala. Jsi dobrá, že jsi jich nasbírala tolik!
    Držím palce, aby se výměna podařila! 🙂

    Like

Pridaj komentár

