Čas čerešní

a čo je nové v záhrade u Vilmy.

Jún je mesiac, kedy sa zberajú prvé plody práce záhradkárov. Okrem jahôd  dozrievajú aj čerešne, ríbezle a maliny, v kvetinovej záhrade to hýri farbami a kvety svojimi farbami a vôňou lákajú hmyz a motýle. Naozaj je čo fotiť. Malý výber z júnových fotiek som vybrala aj do tohto príspevku.

DSCN1386z

Jeden záber na čerešňu, ktorá rastie pri plote, som si požičala od susedov.

DSCN1349z

DSCN1378z

DSCN1338z

DSCN2646z

Prvé dve jablká na mladej jabloni. Ale na tie bude treba ešte nejaký čas počkať.

DSCN2665z

Ako je vidieť, v záhrade sa nájde pre každého niečo pod zub 🙂

DSCN2662z

DSCN2769z

DSCN2692z

DSCN2802z

DSCN2757z

Tentokrát som pridala ruku k dielu aj ja. Ostrihali sme s Vilmou jeden krík, ktorý už odkvitol, uviazali sme ruže a samozrejme sme všetko popolievali.

DSCN2812z

DSCN2843z

DSCN2746z

DSCN1344z

DSCN2772z

DSCN2774z

Vlani som nahovorila V., aby sme tento rok pestovali tekvice. Nenechala sa dvakrát nahovárať. Tie jej sú už takto veľké. Ona sadila priamo do zeme, ja som ich predpestovávala doma a to, že sa presádzali, ich mierne zabrzdilo. Nevadí, aspoň budeme mať tekvice dlhší čas.

DSCN2648z

DSCN2650z

Spoločnosť pri práci nám robila Buba a Mio. No na mojich fotkách práve odpočívajú. Aj my sme v tej chvíli popíjali kávičku.

DSCN2711z

DSCN2710z

Ako výslužku som si domov niesla čerešne aj ríbezle.

DSCN2824z

DSCN2825z

Bola by som vám toho ukázala ešte viac, ale jednu pamäťovú kartu s nafotenými makro fotkami som omylom vymazala skôr, ako som ju uložila do počítača 😦 Už ste niekedy “dolovali” vymazané fotky z karty či z počítača?

 

12 thoughts on “Čas čerešní

  1. Narobili ste nám chute ! Asi pôjdem zajtra na trhovisko a niečo si kúpim, jahody tam minule krásne rozvoniavali. Možno urobím aj bublaninu a vezmem na popoludňajšiu stretávku staropetržalčanov !

    Like

  2. Je vidět, že jste pořád s rostlinkami o nějaký ten týden před námi. Co jsem viděla třešeň, tak se na ní třešničky červenají jen jednotlivě a rybíz jsem viděla taky ještě zelený. Ze tvé výslužky, bych si hned nabídla. 😛
    Fotky si do počítače přetahuji pomocí kabelu s paměťovou kartou jsem to ještě nezkoušela. Těch maker je škoda, ale krásných fotek bylo ve tvém příspěvku dost! 😉

    Like

  3. Ty ale dovedeš udělat člověku chutě, Danko! 😉 Třešně mám hrozně ráda, snad ještě víc než jahody.
    Jahody už jsou u nás zralé, ale třešně a rybíz ještě nějaký den potřebují.
    Škoda ztracených záběrů, ale ty, co máš na blogu, jsou nádherné a docela stačí. 🙂
    Moc se mi líbí hmyzí potvůrky a detaily květin. Pudlík a kočička jsou kouzelní a výslužka parádní.
    Snad nejvíc mě nadchly růže, ty vždycky potěší. 😉

    Já jsem zatím nic dolovat nepotřebovala, ale určitě se mi to jednou taky stane. 😉
    Přeji krásný víkend! ☼ 🙂

    Like

    1. Kedysi, ako decko, som mala všetko ovocie doma v záhrade. Dnes, aby človek za to vysolil nemalé sumy a to ešte nie je zaručené, že to ovocie bude aj dobré. Takže aj mne je také domáce teraz vzácne.
      Kedysi dávno mi raz syn hľadal nejaké vymazané fotky z počítača, nie z karty. Aj ja som najprv uvažovala o tom, že to urobím, ale keď som si naštudovala o čom ten program je a že nie je isté, či sa mi fotky podarí vytiahnuť, keďže som kartu naformátovala, nechala som to tak. A tebe nech sa to radšej nestane.

      Like

Pridaj komentár

