Wakeboarding na Zlatých pieskoch

Wakeboarding je tá činnosť, ktorej sa vo štvrtok popoludní venovalo niekoľko ľudí na Zlatých pieskoch. Ich sledovaním som strávila viac ako hodinu. Za ten čas som sa postupne presúvala po brehu a hľadala som najvhodnejšie miesto na fotenie. No k tomu, aby som mohla urobiť lepšie fotky,  mi chýbal nielen lepší objektív, ale aj schopnosť lepšie fotiť ľudí v pohybe 😦 Určite urobili lepšie fotky tí, ktorí sa po jazere plavili na gumenom člne a fotili si športovcov pekne zblízka.

O tom, čo je wakeboarding, nebudem musieť písať viac, pretože to prezradia nasledujúce fotografie. Približne pred dvomi rokmi som tu už niekoľko fotografií z tohto miesta mala. Mohla by som azda spomenúť už len to, že vlek tejto bratislavskej wakeboardingovej dráhy má dĺžku 950 m, čím je najdlhším  na Slovensku a  že adrenalín si tam môže naraz užívať desať jazdcov.

DSCN3548w

DSCN3554w

DSCN3555w

DSCN3557w

DSCN3560w

DSCN3592w

DSCN3605w

DSCN3602w

DSCN3648w

DSCN3658w

Pre väčší náhľad stačí kliknúť na fotografie.

IMG_0818w

DSCN3691w

Škoda, že táto slečna nemala dobrý výhľad na jazero a nevidela, aké kúsky tam niektorí jazdci stvárali.

DSCN3695w

Nie každá jazda dopadla dobre. Jazdci sa mnohokrát nechtiac kúpali vo vode jazera.

Nabudúce si na fotenie zaobstarám aj ja takýto čln 🙂

IMG_0783w

Po hodine som sa rozhodla, že stačilo a odišla som smerom k autobusovej zastávke. To, že ani nie o minútu mi išiel autobusový spoj do Vajnor, rozhodlo, že som sa do tejto časti mesta, kam som sa chystala ísť už asi dva týždne, konečne  vypravila. Bolo to prvý raz v mojom živote, čo som sa ocitla v týchto končinách mesta. Vajnory vám ukážem nabudúce.

12 thoughts on “Wakeboarding na Zlatých pieskoch

  1. Tento sport by sice nebyl nic pro mě, ale určitě byla zábava, se na ty odvážlivce na vodě koukat. Fotek jsi pořídila hromadu a mě se zdají skvělé, zachytila jsi ty lidičky v tolika pozicích, že opravdu netřeba názorného popisu. Jen by mě zajímalo, jestli je to jedna jízda od jednoho “stožáru” ke druhému a když jede víc lidí najednou, jak to dělají, že se jim ta lana třeba nepřekříží.

    Like

    1. Jarka, ty by si chcela vedieť odo mňa príliš veľa 🙂 Ja som mala čo robiť, aby som sledovala vždy jedného jazdca a ostrila foťák. Aj tak sa mi nedarilo zachytiť všelijaké vývrtky a saltá, lebo som vždy sledovala práve toho, ktorý nič také nerobil 😦 Ale na internete je množstvo videí s týmto športom, môžeš si niektoré pozrieť.

      Like

  2. Jéjda, tak mi už si tady pod články nepopovídáme? Je to škoda, bez komunikace to nebude to pravé ořechové. Když si pročítám články a prohlížím fotky, vždycky mě napadá tolik věcí, se kterými bych se ráda sdílela.
    A jinak tě můžu ubezpečit, že ani u mě se návštěvnost zdaleka nerovná počtu napsaných komentářů. 😉

    Like

    1. Je mi to ľúto kvôli trom, štyrom ľuďom, medzi ktorých patríš aj ty. Stalo sa už niekoľkokrát, že som klikla na niektoré odkazy blogov, ktorí chodia k tebe, ale ani tam som nebola úspešná 😦 Väčšinou som dopadla tak, ako píšem v texte článku. Prípadne raz, dvakrát aj niekto prišiel a potom som si po čase uvedomila, že ja chodím k nim, komentujem a naopak nič…. Samozrejme, že som prestala, lebo aj ja viem využiť čas zmysluplnejšie. Holt, asi chýba ľuďom oslovovanie moji zlatí a podobné, pozdravy ako s láskou a iné… To keď niekde vidím, pripadá mi to veľmi falošné a vypočítavé. Nerada mrhám slovami, ktoré si zaslúžia ozaj len niektorí. A to, že aj ty máš menej komentárov ako návštev, to je normálne. O tom som ani nepísala.

      Like

  3. S tímhle sportem jsem se poprvé setkala v Pasohlávkách na letošním Euro Bike Festu.
    Snažila jsem se fotit, ale podařilo se mi jen pár záběrů, určitě jsi je u mě viděla, Danko.
    Tobě se povedla spousta skvělých snímků. S focením pohybu nemáš, na rozdíl ode mě, žádný problém.
    Ty by sis vážně sedla do loďky a fotila odtud, Dani? Na to bych tedy neměla vůbec odvahu.

    Like

    1. Do toho člna by som si nesadla, lebo by som mala strach, že sa vyvalím do vody aj s fotoaparátom. Je to možno aj viac ako 15 rokov, zobral ma môj brat na takomto gumenom člne na dunajské rameno, z vody trčali staré stromy, konáre, no nedokážeš si predstaviť, aký som mala strach, že do niečoho vrazíme a to nám ten “gumák” prepichne. To bol môj jediný pokus na takom plavidle.
      K tvojmu príspevku som sa musela vrátiť, aby som si pripomenula, čo som ti tam písala. Nakoniec som sa dozvedela, že on bol podnetom, že som znovu začala rozmýšľať o tom, že sa na Zlaté piesky kvôli wakeboardingu vypravím.
      Zároveň som sa chcela u teba pozrieť, či to bol posledný príspevok do toho projektu 12 Fotošplouchnutí, ktorý si dala, ale ty nemáš dole pod článkom nič, podľa čoho by som mohla hľadať. Neoznačuješ články tagmi, čo je škoda 😦 Ak áno, iba som to nenašla, tak ma naviguj, kde by som to mohla hľadať.

      Like

  4. Dívala jsem se na další dva články, Dani, a dost mě mrzí, že jsi zrušila komentáře.
    Budu k tobě chodit pořád, protože se mi tvoje fotky moc líbí, ale bez komentářů to není to pravé. Škoda! 😦
    Někdo na komentáře vůbec nereaguje, nebo jen výjimečně. S tím si hlavu nelámu.
    Beru to tak, že dávám na blog fotky pro svou zábavu a pokud chci, podívám se na další blogy a napíšu komentář. Jestli mi na něj někdo odpoví nebo ne, neřeším.
    Stejně už to došlo tak daleko, že trávím denně u počítače několik hodin, což není vůbec dobré … přibírám na váze a bolí mě záda a žaludek, protože dlouho sedím.
    Podle počítadla mám denně na blogu v průměru kolem stovky návštěvníků. Nedej bože, aby všichni psali komentář!!! 😉 To bych vážně nedělala nic jiného, než odpovídala a oplácela návštěvy.

    Like

    1. Hanka, teraz som v takom rozpoložení, že som zamkla iba komentáre. Poznám aj takých blogerov, ktorých keď prepadli “blog-depresie”, zrušili celý blog 🙂
      Som rada, že sa u mňa zastavíš aj v budúcnosti. Keby si mi chcela oznámiť niečo výnimočné, moju e-mailovú adresu poznáš 🙂
      S tým sedením pri notebooku to mám rovnaké, dokonca aj s rovnakými následkami 😦

      Like

    1. Ďakujem anonymovi za odkaz, ale keď vidím slovo anonym, evokuje mi to niečo nepríjemné. Prečo bez mena? Veď každý sa nejako voláme 🙂
      Áno, aspoň pohľad na vodu ma momentálne trošku osviežuje, ale lepšie by bolo, keby som sa na tie Zlaté piesky aj vybrala. Vlastne asi nie na bratislavské Zlaté, niekde k moru by bolo lepšie 🙂 No a fotky by mohli byť aj lepšie, neviem fotiť pohyb, už som to písala aj v texte článku.

      Like

Pridaj komentár

