Abnormálny hic

Zase nás trápia nezvyčajne vysoké teploty. Na dnes hlásia, že by sa to malo konečne prelomiť, že v popoludňajších hodinách prídu búrky a s nimi aj ochladenie. Ani si neviete predstaviť, ako sa na to teším. Lenže… Keď si spomínam na takéto tropické obdobia z predošlých rokov, často sa stalo, že zo sľubovaných dažďov od meteorológov nebolo nič.

Ja len dúfam, že dnešná noc bola posledná, kedy sa nedalo spať. Klimatizáciu doma nemám a toto je už druhý rok, čo nevybaľujem z krabice ani ventilátor. Nemala som z neho pocit, že by to pomáhalo. Včera, nevediac o tom, že prídem na návštevu do vychladenej miestnosti, som bola u V. Od nej, z opačného konca mesta, som sa podvečer vybrala domov peši popri Dunaji. Škoda, že mi nenapadlo zapnúť si sports-tracker. Určite by mi bol nameral viac ako desať kilometrov. Zastavila som sa pri každej fontáne, ktorú som mala po ceste. Keďže som vedela, aká sauna ma doma čaká, vôbec som sa domov neponáhľala.

DSCN6654f

DSCN6664f

DSCN6694f

DSCN6727f

DSCN6810f

DSCN6820f

DSCN6949f

DSCN6965f

collage siedmeho fs

DSCN7081f

DSCN7096f

DSCN7104f

DSCN7118f

DSCN7123f

DSCN7128f

