Och, ako som rada

že dozrievajú marhule. Keby nebolo tých, ktorí hľadajú marhule v Kittsee, asi by už na tento blog pomaly nikto ani neklikol…. No aké veľké muselo byť ich sklamanie, keď tu žiadne marhule nenašli. Iba ich kvety. Príspevok na tomto blogu, ktorý nesie názov Marhuľové sady v Kittsee, bol publikovaný na jar, v čase, keď marhule kvitli.

Odteraz to už však bude ináč. Viete, čo som pre vás urobila? Ja som sa včera do toho Kittsee a aj susedného Bergu kvôli tým marhuliam vybrala. Tu sú.

DSCN8329

DSCN8394

DSCN8333

DSCN8399

DSCN8392

DSCN8327

DSCN8400

Rozmýšľala som nad tým, akú informáciu všetci tí ľudia, ktorí si do google napíšu “marhule Kittsee”, hľadajú. Žeby ceny? Ak áno, tak pre tých som sa dozvedela toto:

Keď si pôjdete kúpiť iba kilo marhúľ, zaplatíte za ne 3,30 €. Ale ak si vezmete marhúľ viac, tak päťkilové balenie vyjde za kilo 2,80 €.  Videla som predávať marhule aj pod jednou bránou, tých cenu neviem. Na námestí v Kittsee ich nájdete za ceny, ktoré som napísala vyššie.

DSCN8477

DSCN8475

DSCN8476

Mňa osobne by zaujímala skôr informácia, či sa nenájde aj tu v Bratislave niekto, kto by predal viac ako kilo marhúľ. Za slovenské, nie za rakúske ceny.

