Pod modrou oblohou

Leto vidíme každý inými očami. Ja napríklad aj takto.

DSCN7834a

DSCN7908a

DSCN7916a

DSCN7920a

DSCN7926a

DSCN7929a

DSCN7802a

DSCN7812a

DSCN7904a

DSCN7823a

DSCN7868a

DSCN7896a

 

Včera som si pekne zavarila na tomto blogu. Pozerala som čo nové na WordPresse, kde sa často objavujú aj nové témy na blogy. Na jednu z nich som zo zvedavosti klikla, ale niekde tam, kde som nemala. Moja téma “The Boardwalk” zmizla a blog sa mi ukázal v tej novej. Lenže to som nechcela. Rýchlo som to vrátila späť. No späť sa mi vrátilo iba to, čo je vidieť na prvý pohľad. Bočná lišta, v ktorej som mala okrem iného archív, zoznam posledných článkov, napríklad aj počítadlá, či možnosť na zdieľanie a podobné, mi úplne zmizla. Tak som sa celé popoludnie trápila s tým, aby som to vrátila do pôvodného stavu, ale nejako sa mi nedarilo. Ešte stále tam napríklad nemám možnosť sledovania môjho blogu cez Bloglovin. Už sa mi to fakt včera nechcelo. Aj tak si myslím, že ďalšie krásne popoludnie s modrou oblohou som mohla stráviť úplne ináč.

Keby som aspoň tú angličtinu ovládala 😦

