Ten môj cargo bike

Na cestách s Kellysom

je už v katastrofálnom stave. Určite tomu nie sú na príčine také náklady, aký je vidieť aj na tejto fotografii. Kvety ťažké neboli, zato však boli ťažšie dve tekvice, ktoré som pár dní nato viezla zo záhrady. Každú v jednej taške na zadnom kolese. To všetko vozí môj Kellys. Niekedy mi ho je aj ľúto. Ale keby som sa vybrala na dlhšiu cestu, tiež by som sa musela nabaliť a musel by okrem mňa viezť aj ďalší náklad.

Pri mojom poslednom malom slovensko-rakúskom kolečku cez Berg a Kittsee sa mi zdalo, že mi niečo cinklo na zem. Zastavila som, zišla som z bicykla, ale na zemi som nevidela nič, čo by mi bolo odpadlo z bicykla.  Tak som znovu nasadla a pokračovala v ceste. No od tej chvíle som to začala cítiť.

 kellys nákladnýxjemnezaostrenie

Od toho “cinknutia” som mala stále pocit, že sa na bicykli necítim bezpečne. Ako keby ma viezol…

View original post 204 more words

