Nič sa mi nechce

Na takéto horúčavy nie sme zvyknutí. Už je tých tropických dní príliš veľa. Podľa mňa by už aj stačilo. A to nebudem určite sama, čo si to myslí. Horšie ako dni sú však noci. V rozhorúčených panelových domoch, v bytoch bez klimatizácie sa skoro vôbec nedá spať.  Aj keď na pár minút zaspím, o chvíľu sa prebúdzam totálne mokrá. Dnes som zaspala nadránom, už sa začalo pomaly brieždiť, zdalo sa mi, že som len zaspala a už ma zobudil hluk spod okien. To prišli zazmluvnení kosci pokosiť trávnik, na ktorom žiadna tráva nie je 😦

V tomto počasí sa zdržiavam najviac doma, hoci by bolo lepšie niekde pri vode. Lenže niekedy musím ísť vybaviť nejaké povinnosti. Ako napríklad v sobotu, keď som sa práve v  tom najkritickejšom čase, počas poludnia, vybrala do mesta. Potrebovala som ísť do lekárne a tie sú otvorené v sobotu v nákupných centrách. Tešila som sa, že sa v ňom aspoň ochladím.  Ale klimatizácia tam asi tiež veľmi nestíhala a žiadne mimoriadne ochladenie som v priestoroch nákupného centra necítila. Keď som vybavila lekáreň a potom aj jeden obchod, kde som si kúpila niečo na seba, išla som von k rieke.

A keďže sa mi nič nechce, fotky zo soboty nedám (možno inokedy). Dám aspoň zopár fotiek kytičky, ktorú som si kúpila v nedeľu. Do toho mnou neobľúbeného najbližšieho obchodu som si išla kúpiť uhorku na šalát. Zabudla som si ju totiž kúpiť pri piatočnom veľkom nákupe. No som asi dobre naivná, keď som si myslela, že uprostred leta budú mať v tomto obchode šalátové uhorky. Nemali. Zato hneď pri vchode na mňa kričali o 50% zlacnené kytičky. Biele chryzantémy s ružovou gerberou a ružovým karafiátom. Tá gerbera ma prehovorila a jednu kytičku som si niesla domov. Hoci sa mi pre ňu veľmi ťažko hľadalo miesto v tom mojom zatemnenom a horúcom byte.

IMG_2439

Na prvej fotke bola kytica vo váze na stolíku pri sedačke, ale potom som ju položila do otvoreného okna. Tie štvorčeky sú sieťka na okne 🙂

IMG_2452

IMG_2454

IMG_2451

IMG_2441

IMG_2450

P. S.

Práve som sa na facebooku dozvedela, že jedna z mojich čitateliek blogu má dnes narodeniny. Pani Jolane želám v dnešný deň všetko najlepšie a venujem jej tento kytičkový príspevok.

