Latest

Týmto článkom nechcem dať návod na to, ako si zabezpečiť reklamu svojho mena a firmy na internete zadarmo. Ale ak by ste to chceli vyskúšať, stačí k tomu veľmi málo. Je potrebné si založiť blog na WordPresse a správať sa tak, ako to robí jeden nemenovaný “bloger”.

wordpress-logo-textx

Skoro zakaždým, keď zverejním nový príspevok, pozriem sa aj na to, čo pribudlo aj v rubrike “Čo teraz letí – latest”.

Klikáte tam občas?

Prostredníctvom tejto rubriky sa pokúšam nájsť nové, mnou nepoznané blogy. Bohužiaľ, nové blogy sa mi týmto spôsobom len ťažko darí objavovať, pretože táto rubrika je veľmi často zahltená “novými” príspevkami blogu, ktorý nie je autorský, ale obsah blogových príspevkov tvoria vlastne len odkazy na články z rôznych internetových stránok. Ak sa aj nejaký iný blog stihne objaviť, je tam vždy len chvíľu a z toho vyplýva, že nové nepoznané blogy nemám šancu týmto spôsobom spoznať.

Majiteľa toho blogu nechápem. To, že mi uniká zmysel jeho blogu, som mu už napísala. Na môj komentár nereagoval. Lepšie povedané, uniká mi verejné zdieľanie jeho blogu. Nechápala som ho už vtedy, keď reblogoval niekoľko mojich blogových príspevkov, hoci sa u mňa pod nimi nikdy nevyjadril ani slovom. Naivne som si vtedy namýšľala, že sa mu asi moje príspevky páčia. Dnes už tuším, o čo mu ide. Ale čo tuším! Viem to naisto. Ide mu o bezplatnú reklamu na jeho advokátsku prax. Presvedčená som o tom o to viac, že jeho oficiálnu webovú stránku sa mi nepodarilo nájsť, ale zato som ho  našla  na všetkých free portáloch. Jeho vlastný duševný výtvor som však nenašla nikde.

Dotyčný sa musí maximálne nudiť, keď denne stihne dať na svoj blog také množstvo odkazov na rôzne články na internete.  Je nedeľné popoludnie, keď som počítala dnešné príspevky, bolo niečo pred pol treťou. Len za dnešný deň zamoril tento pán priestor WordPressu už 18 “príspevkami”, teda odkazmi na články z tlače českých a slovenských periodík. A to je ešte do konca dňa viac ako deväť hodín. Zjavne mu tá reklama na jeho prax prostredníctvom WordPressu veľmi nepomáha, hoci sa vám po každom kliknutí na nový príspevok v rubrike “latest” objaví veľkými písmenami meno, adresa  a podnikateľské zameranie dotyčného.

Všimol si to ešte niekto okrem mňa?

Pridaj komentár

