Povojník a znamenie Panny

Včera o 12:37 SELČ (letného času) prešlo Slnko zo znamenia Leva do znamenia Panny. Bude v ňom až do predobedia 23. septembra. Kvetom tohto znamenia je povojník.

Znamenie povojník je hĺbavé a rozvážne. Ľudia v ňom narodení majú tendenciu najskôr premýšľať a až potom konať. Všetko majú zorganizované. Vedia analyzovať, zároveň majú zmysel pre detail. Milujú, keď môžu pomáhať ľuďom vôkol seba. Často využívajú na pomoc svoje organizačné schopnosti. Najviac kvitnú, keď sú veci okolo nich čisté a upratané. Ľudia za nimi prichádzajú s prosbou o pomoc a uzdravenie.

Čo sa týka kvetov a žien v znamení Panny, dočítala som sa o nich toto:

Praktické, v znamení Panny narodené ženy považujú rýchlovädnúce kvety za zbytočné vyhodenie peňazí. Viac radosti im urobíte tým, že im darujete zaujímavú zelenú rastlinu v kvetináči, z krásy ktorej sa môžu dlho tešiť. Ale určite sa potešia, ak sú obdarované krásnou kyticou kvetín.

Na mňa to úplne sedí 🙂

Z iného zdroja som vybrala ešte ďalšiu charakteristiku:

Sebaistota, prirodzená autorita a túžba po vládnutí, no aj pýcha a samoľúbosť trošku ustúpia a do popredia sa dostane analýza, precíznosť a plánovanie, niekedy však aj prehnaná kritičnosť, vychytralosť a “bazírovanie” na detailoch.

(Fuj, niektoré vlastnosti sú dosť nepekné. Bohužiaľ, mnohí by určite potvrdili, že aj mne sa z nich ušlo.)

Hoci som celý predošlý večer strávila nad fotkami v mojom archíve a nad tými, ktoré som našla na internete, porovnávala som, no ani napriek tomu nedokážem rozlíšiť rastliny pupenca a povojníka. Preto som vybrala z týchto veľmi podobných kvetov niekoľko fotografií s tým, že ich mená určovať nebudem a prosím všetkých, aby ma “nechytali za slovo”, že som sem zaradila niečo, čo k povojníkom nepatrí. 

DSCN7672p

IMG_7735p

IMG_5744p

IMG_6588p

IMG_6764p

pupenec

IMG_5843p

