Už viem

kam budem chodiť zbierať úrodu. K Dunaju. A nielen tam, ale aj do koryta Dunaja 🙂 Neveríte mi? Tak čítajte a pozerajte.

Bolo to pred desiatimi dňami, čo som sa v jedno daždivé dopoludnie vybrala na prechádzku s fotoaparátom. Niektoré fotky z tej prechádzky som vám už ukázala. Teraz by som rada ukázala tie, ktoré dokazujú, že aj na miestach, kde sa ľudská ruka o to vôbec nepričinila, si môžete zájsť pozbierať úrodu.

IMG_2720

Zblízka

Nielen paradajku som našla v koryte Dunaja. Dokonca aj niečo, z čoho raz môžu byť uhorky.

DSCN1008

Na brehu Dunaja rastie aj jabloň.

DSCN1051

IMG_2836

O kus ďalej zase orech. Tých je tam niekoľko. Pravdepodobne som plody orechov videla vtedy naposledy. Už po iné roky som si všimla, že len čo začnú dozrievať, zmiznú. Niekto je rýchlejší ako ja 😦

IMG_2822

IMG_2821

Nebolo potrebné ísť veľmi ďaleko a objavila som stromy hrušiek. Lenže u tých sa mi zdá, že kým dozrejú, zhnijú ešte na stromoch alebo ich zjedia osy.

IMG_2999

Cestou domov som ešte objavila aj toto. Myslím si, že sa nemýlim a že sa dá z toho pripraviť veľmi pikantná pochúťka.

IMG_2973

To, že som si toto leto urobila džem a kompóty z mirabeliek prinesených z prírody, o tom som už na blogu písala tu – Mňam, tá chuť!

 

