Minimálne TRAJA jasnovidci

chodia na môj blog. Pýtate sa, ako som na to prišla? Takto.

Pre inojazyčných upozornenie: Skôr, ako začnete čítať a textu nebudete rozumieť, dajte si text preložiť či už prostredníctvom Bing alebo Google translatora.

Počas celej existencie blogu si všímam, že mi tu niektorí blogeri z WordPressu udeľujú lajky (likes – dokonca som sa včera v telke dozvedela, že po slovensky sú to páčiky) bez toho, aby navštívili môj blog, aby čo len očami prebehli môj príspevok. Sú to pravdepodobne tí, ktorí sledujú môj blog a náhľady na nové príspevky vidia v čítačke (readeri).  Kedysi mi odtiaľ písali dokonca aj komentáre, z obsahu niektorých som pochopila, že článok dotyčný vôbec nevidel. Komentárov som sa  nejakým spôsobom zbavila v nastaveniach, ale možnosť lajkovania sa mi zrušiť nedarí 😦

To je technická stránka veci. Ale čo si mám myslieť o tých ľuďoch, ktorí toto robia? O čo im ide? O ich zviditeľnenie? Je mi ľúto, ale aj to sa mi podarilo nastaviť tak, aby som ani len netušila, kto mi tie lajky dáva. Kedysi som to videla, dnes už nie. Približne však viem, kto to robí. Bohužiaľ, sú to blogeri mimo Slovenska a aj to bola dobrá pomôcka, ako som ľahko vedela zistiť, že na mojom blogu vôbec neboli.

Tento článok by som mala teda písať v nemčine alebo v angličtine, no ani v jednom jazyku ho písať nemienim. Dúfam, že z fotografií, ktoré priložím, pochopia dotyční, že tento článok je o  nich, že si ho podľa rady hore dajú preložiť a že si už v budúcnosti svoje lajky ušetria pre iných.

Aj z tohto dôvodu som vypla komentáre a napísala som prosbu, že si neželám žiadne lajky. Čo keby ste svoj obdiv k môjmu blogu vyjadrili tým, že konkrétny príspevok budete zdieľať? Možností pod každým príspevkom je viac. Áno, ale to by ste museli na konkrétny príspevok aj kliknúť.

sharing farebný svet

Zopár dôkazov o tom, o čom píšem, som si naskenovala.

like farebný svetx

Návštevnosť
Návštevy O likes 3

A takto by som to mohla ukázať zaradom pri všetkých príspevkoch.

Ostatní WordPressáci, aj vy ste si všimli, že na vaše blogy chodia tiež jasnovidci? Je tu niekto, kto by mi poradil, kde nastavím to, aby možnosť lajkovania v readeri nebola? Obsah tohto príspevku mohla byť iba žiadosť o radu, ale zámerne som napísala aj dôvod, prečo to chcem urobiť.

K tomuto príspevku som povolila komentáre. Možno sa od “dotknutých” dozviem aj to, prečo tak robia.

One thought on “Minimálne TRAJA jasnovidci

  1. Tak v tomto ti neporadím, jak to chodí na wordpressu totiž netuším.
    Ale je to chytrá stránka, přestože už jsem neměla týdny možnost napsat žádný komentář, pořád mám tabulku se svými “nacionále” vyplněnou. 🙂

    Like

Pridaj komentár

