Panna a sedmokráska

Dnes som v mojom fotoarchíve hľadala fotku nejakého kvetu, ktorú som chcela použiť na blahoželanie k narodeninám. Našla som, aj som blahoželanie vyrobila, no potom som ešte našla web, z ktorého som sa dozvedela, že sedmokráska, (či jej príbuzné gerbera a astra) je kvet pre znamenie Panny.

Kvet sedmokrásky je spájaný s čistotou, nevinnosťou a čestnosťou. Vhodne dopĺňa ochotné, puntičkárske i trochu nesmelé znamenie Panny. Ľudia narodení v tomto znamení sa môžu javiť ako rezervovaní, no chce to len nájsť cestu k bystrej a vtipnej stránke ich osobnosti. Potom sa rozvinú tak ako bohatý kvet sedmokrásky a pekne vykvitnú ich analytické a organizačné schopnosti.

DSCN9555

DSCN8704

DSCN7791

 DSCN7795

DSCN8946

Panny (ženy aj muži), nič si z toho nerobte, ak charakteristika, ktorú ste práve čítali, na vás vôbec nesedí a tiež z toho, že na internete nájdete mnoho ďalších iných kvetov, ktoré sú pripisované k vášmu znameniu. Ani teraz nezabudnem dodať, že tieto témy tu beriem len ako zábavu  a dnes aj dôvod na to, že som z jarného archívu vybrala týchto pár kvietkov.

Oslávenkyni k zajtrajším narodeninám želám všetko najlepšie!

 

 

