Čakanie na Godota

Mám pocit, že tento text má s týmto blogom veľa spoločného…

Poznám to bezútešné čakanie
keď čakáš že sa niečo zmení
len nevieš presne čo a kedy
každý deň čakám naposledy
a od zajtra znova
ako vymenený

Čakáš kedy sa skončí čakanie
zúfalo ale trpezlivo
koniec je kdesi v nedohľadne
a ak už nie si celkom na dne
prečkáš si takto možno
celý život

Skonči s tou nezmyselnou zábavou
nečakaj kým sa niečo stane
spomeň si na to čím si bol
spomeň si ak si zabudol
že v živote vždy všetko príde
nečakane

 

Text: Milan Lasica

Hudba: Jaro Filip

P. S.

Ani po niekoľkých dňoch, čo som mala blog zamknutý, sa nič nezmenilo. Pribudol mi zase lajk bez toho, aby blog ten lajkujúci aj najvštívil!!!! Osoba, nerob to už! Neprosím si to.​

godot

Pod tagmi “like a návštevnosť” sú články o tom, prečo končím s týmto blogom.

8 thoughts on “Čakanie na Godota

  1. Nechápu na co čekáš. Nebo na co jsi čekala. Nestačí si psát blog pro sebe a komentáře brát jako třešinku na dortu bez toho, abych sledovala kdo, kdy, kolikrát a jak komentoval? Lidi jsou lidi, každý jsme jiný a málokdy jdou věci tak, jak si přejeme.
    Na jednu stranu bys byla ráda za inteligentní komentáře, na stranu druhou je vkládání komentářů na některých tvých blozích zbytečně složité nebo přímo nemožné. Jsi šikovná – jak vnímavá fotografka, tak obratná stylistka, škoda….
    Mrzí mě, když zmizíš s tímto blogem, i když jsem nesledovala každý článek….ale je to tvoje věc, pokud skončíš. Škoda je, že skončíš rozčarovaná.

    Like

    1. Veruže si ma svojou návštevou a komentárom prekvapila. Práve som sa pozerala, kedy tu bol od teba posledný komentár. V júni.
      Na tvoj obsiahly príspevok ti odpoviem iba tým, aby si si položila otázku, prečo nie si na blogu, na ktorý si prešla koncom roku 2013. Mne na to odpoveď písať nemusíš, lebo ja si ju pamätám 🙂 Je zaujímavé, ako niektorí ľudia chápu veci ináč pri sebe a ináč pri druhých…
      Na to, že tu končím som mala niekoľko rôznych dôvodov. Ten text piesne je natoľko pravdivý a dá sa použiť na rôzne situácie v živote, samozrejme aj v mojom, že som sa rozhodla použiť ho aj tu na blogu.

      Like

  2. Liebe Daniela 😉 Es freut mich sehr dass Du Deinen Blog mit Kommentarfunktion wieder frei geschaltet hast. Die Zeilen von Milan Lasica kann ich irgendwie verstehen und auch Dich. Man ist doch etwas betrübt wenn man fast täglich Beiträge in den Blog stellt und es kommt nichts, also kein Kommentar oder Like-etc. zurück. Aber das ist eben so, würd fast sagen “die heutige Zeit” ! Aber lass Dich durch das nicht stören und mach einfach weiter, zeig uns Dein Bratislava und einiges mehr.
    Herzlichen Gruß
    Werner

    Like

    1. Lieber Werner,
      du hast meinen letzten Beitrag, in dem ich den Text eines Lied benutzt habe, nicht richtig verstanden 😦
      Es war der letzte Blog-Eintrag. Mehrmals schrieb ich auf dem Blog, dass ich keine Likes brauche, vor allem nicht von denen, die meinen Blog nicht besuchen. Leider, jedes Mal als ich neuen Artikel veröffentlicht habe, bekam ich unmittelbar nach Veröffentlichung einen Like von jemandem, der meinen neuen Blog-Beitrag nicht gelesen hat, jeweils sah seinen Ansicht im Reader. (Ich habe drei verschiedene Blogzähler)
      Danke dir für deine Besuche und Kommentare bei mir.

      Like

    1. Ďakujem p. Jolana, vy ste asi jedna z mála návštevníkov mojich blogov, ktorí to nerobili preto, aby som prišla napísať komentár na ich blog, ale z naozajstného záujmu. Som rada, že vám, ako neblogerke nerobilo problémy pridať komentár, hoci viacerým blogerkám to robilo nesmierne problémy. Aspoň sa tak viaceré vyjadrili. To, že sa nenašiel medzi blogermi z WordPressu nikto, kto by mal o môj blog záujem, sa vôbec nečudujem. Témy blogov sa na tomto portáli venujú úplne niečomu inému, čo nakoniec nezaujíma ani mňa a ja sama skoro na žiaden wordpressácky blog nechodím. No na druhej strane neviem, čo je na tom ťažké, pridať komentár k článku tu na WordPresse. Nakoniec som teda urobila dobre (aj pre čitateľov a prípadných záujemcov o komentovanie), že z tohto média odchádzam. Čakalo by ma to tak či tak o veľmi krátky čas, pretože povolený mediálny obsah na free blog sa mi neskutočne rýchlo zaplnil a som pred jeho úplným zaplnením. Predsa len som sem tých fotiek nasúkala za to dvaapolročné obdobie v 630-tich príspevkoch celkom dosť.
      My sa nakoniec vidíme aj inde, takže dovidenia 🙂

      Like

  3. Liebe Daniela. ich benutze zum übersetzen den GOOGLE Übersetzer und der nimmt das oft nicht so genau und es kommt ein Kauderwelsch wo sich keiner auskennt.
    Schöne Woche und Gruß
    Werner

    Like

  4. Witaj Danielo !! Bardzo lubię oglądać zdjęcia z Twojego pięknego kraju !
    Wybacz mi że nie komentowałam Twoich postów ale miałam problemy z dodawaniem komentarzy, nie wiem co się działo….!
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

    Like

Pridaj komentár

