Na zbere medvedieho cesnaku

Nebojte sa, slovo medvedí cesnak už viac v tomto príspevku nespomeniem. Ale to bol dôvod, prečo som sa včera vybrala von do prírody. Aj napriek tomu, že už včera som vydávala zo seba zvuky ako zo starého hrnca, na listy cesnaku som išla. No nie na bicykli, ako som to mala pôvodne v pláne, ale som sa nechala odviezť autom.

To sme zaparkovali neďaleko bufetu Pri vzdúvadle. Kráčali sme cestou popri hausbótoch a po viac ako kilometri sme z cesty vošli do lužného lesa. Toto miesto som vybrala preto, lebo som predpokladala, že tam nechodia psíčkári so svojimi psami. Mala som so sebou dve vrecúška, do ktorých sa malo zbierať, no nakoniec práca zostala na mňa a na syna len zábava. On si celý čas fotil, no ani ja som nenechala fotoaparát zaháľať.

Mojím zámerom bolo pôvodne iné miesto, ale keď sme zaparkovali auto,  vybrala som sa nesprávnym smerom. Po chvíli som začala tušiť, že nejdem správne, no pred synom som sa tvárila, že ideme tam, kam som chcela. Nevadí, aspoň som zistila, že to dunajské rameno, ku ktorému som plánovala ísť,  siaha až tam, len sme sa k nemu dostali z druhého brehu.

Aby som nepublikovala iba články, ktoré som našla v konceptoch, dnes som dala pre zmenu niečo čerstvé.

 

2 thoughts on “Na zbere medvedieho cesnaku

  1. Das sieht ja wirklich herrlich aus! Wir waren am Samstag auch Bärlauch sammeln und es gibt auch schon eine gute Suppe 🙂
    Herzlichen Gruß
    Werner

    Like

Pridaj komentár

