Kto mi volal?

V posledných dňoch som mala niekoľko zmeškaných hovorov z toho istého čísla. Až dnes som bola v dosahu telefónu, nemala som vypnuté zvonenie, čo pravidelne robím vtedy, keď idem niečo vybavovať na úrady, či k lekárom.

Je niečo pred pol desiatou a telefón zvoní. Číslo mi je už známe. Preberám hovor. Je tam pani Bláhová? Nie je. Chvíľa ticho, dáma na druhej strane sa zasekla, nevedela, ako ďalej. Tak som sa spýtala ja. Kto ju volá? Ale stále som jej nepovedala, že taká pani na tomto čísle nikdy nebola a ani nikdy nebude. Odpovedala mi, že Murg… zo Zlatých stránok a hľadá firmu XYZ. Taká firma už dávno neexistuje, bola moja odpoveď a nečakala som na to, čo mi dotyčná odpovie, zložila som.

Prosím vás, neotravujte! Keď si pozriem na mobile zmeškané hovory, samé NEZNÁMY, prípadne už predtým mnou označené NEDVÍHAŤ. To už nerobím, teraz už čísla blokujem. Rovnako tak robím s číslami, z ktorých mi prichádzajú SMS s rôznymi ponukami. Mám ich v mobile peknú zbierku. Pomaly denne mi ponúkajú nového dodávateľa plynu, keď nie plynu, tak elektriny, potom zase výborný paušál na telefonovanie a to si už ani neviem spomenúť, na čo sa ma to nedávno pýtali v nejakom telefonickom prieskume. Takto sa to opakuje dokola. Nemám záujem.

iphonezelená

2 thoughts on “Kto mi volal?

Pridaj komentár

