Jankova nevesta

Každý rok v tomto období má pri sebe nevestu. Tak som totiž nazvala magnóliu, ktorá rastie len kúsok od neho. Prvá fotografia je z 26.2., ostatné sú zo včera.

Už z diaľky som videla jej nádherný biely šat.

Nebola som včera sama, čo si prišla pozrieť túto nádheru. Škoda len, že to trvá tak krátko. Našťastie, teraz neprší. Dážď a vietor sú veľkí nepriatelia kvetov magnólie.

Aj keď je Janko k svojej neveste otočný chrbtom, ten, kto vymyslel posadiť túto magnóliu práve sem, urobil dobre.

V Sade Janka Kráľa je viac stromov magnólií. Niektoré ešte nekvitli. Možno sa s nimi ešte túto jar na tomto blogu stretneme.

 

4 thoughts on “Jankova nevesta

  1. Naozaj nádherná magnólia. Super fotky! A aká je fakt veľká. 🙂
    Pekne vám to tam kvitne všetko v Bratislave, len čo je pravda, ale už aj tu na Orave to pomaličky začína. Len dúfam, že nepríde znova mráz v tomto bláznivom apríli a nepomrzne to všetko opäť. Pevne dúfam, že snáď už len pekné jarné počasie bude.

    Like

    1. Ďakujem Boris za komentár. Jar je tento rok o niečo dopredu, už azda ani tam u vás neprídu mrazy, čo však zaručiť neviem, lebo veď poznáš, aj v máji sú tí traja zamrznutí 😦
      Až včera som nafotila nádheru, ktorá nám tu kúsok od mesta kvitne. Bola som na Devínskej Kobyle.

      Like

  2. Nádherné Magnolia kvety. My, bohužiaľ, doteraz preukázané ich kvety. Wawel by mali kvitnúť asi pol kwiaetnie, ale záleží na počasí. Som rád, že sa chystáte na videnie Krakov. Milujem toto mesto. S pozdravom. (Všimol som si, že tento príspevok od roku 2016 rokov)

    Like

Pridaj komentár

