Nový život

Jar je čas obnovy a čas nového života. Príroda sa prebúdza do nového života. Dôkazom toho je niekoľko mojich posledných príspevkov. Ani v tomto nepôjde o nič iné. Hlavnou témou je zase jar a nový život.

Včera som zase musela ísť na opačný koniec mesta do lekárne, v ktorej mali pre mňa lekárkou predpísaný liek. Keď som už išla tým smerom, kde býva mladší syn, zobrala som kľúče od jeho bytu, z hrantíka vytrhla niekoľko priesad papuliek a išla som mu ich zasadiť na jeho kuchynské okno. Keďže do týchto končín až tak často nechodievam, skoro vždy, keď som tam, idem aj na neďalekú Kuchajdu. Takže aj včera som si urobila necelé kolečko okolo tohto jazera. A tu som videla aj to, čo chcem ukázať aj vám.

To, že tam už uvidím kačaciu rodinku, som nečakala.

Bolo ich tak veľa, že mi robilo problém, aby som ich porátala.

Možno sa ich podarí zrátať vám.

Ale pozor! Tu sú ešte ďalšie 🙂

Tak koľko členov má podľa vás táto kačacia rodinka na Kuchajde?

7 thoughts on “Nový život

    1. Ďakujem za návštevu, aj za komentár! Kačičiek je viac 🙂 Treba ich porátať na fotke, ktorá je druhá v poradí.
      Ešte k vašej adrese, ktorú ste tu zanechali. Ak nechcete, aby ju niekto zneužil, radšej to vymažte – myslím ulicu a mesto. Stačí, keď je tam len vaše meno.

      Like

Pridaj komentár

