Ďalšie stretnutie s magnóliami

Keď som pred desiatimi dňami končila príspevok o Jankovej neveste v Sade Janka Kráľa, napísala som, že možno sa ešte tento rok s magnóliami z tohto parku stretneme. A už je to stretnutie tu. Včera, keď som sa išla bicyklovať smerom na Berg, neodolala som a vošla som aj do Sadu. Už z cesty bolo vidieť dva krásne rozkvitnuté stromy magnólií. Urobila som dobre, pretože v noci bola búrka a dážď určite poškodil okvetné lístky magnólií. Ich fotenie som stihla na poslednú chvíľu.

 

 

 

4 thoughts on “Ďalšie stretnutie s magnóliami

  1. To je nádhera, Danko! Magnólie jsou prostě úžasné a krásně nafocené.
    Magnólie jsem snad v plném květu ještě neviděla. Vždycky na ně natrefím buď když rozkvétají, nebo začínají opadávat.
    Tohle je úplná pohádka! 🙂

    Like

Pridaj komentár

