Vôňa orgovánu

je nielen vonku, keď vyjdem z domu na ulicu, priniesla som si ju aj domov. Už včera som dala jednu fotku na blog

Každý deň je iba raz,

ale keďže som sa s fotením kytíc vyhrala, nenechám si fotky len pre seba.

Najprv však fotka miesta, odkiaľ som si orgován niesla domov.

Ako som už písala aj na inom blogu, orgován som najprv osprchovala, aby som ho zbavila prípadného hmyzu a na noc som ho nechala vonku v chlade na balkóne. Až na druhý deň dopoludnia som si ho preniesla do bytu. Popoludní, keď už slnko začalo svietiť aj na našu stranu bytu, začala som fotiť.

Dúfam, že ste od toľkej vône nekýchali 🙂

 

8 thoughts on “Vôňa orgovánu

    1. Bežne po tej poľnej ceste nechodievam, ale z jednej strany toho lesíka je normálna asfaltka. To som sa tam vybrala preto, že som z cesty videla tie orgovány 🙂 Na štvrtej fotke je vidieť Bratislavu – vzdialené Malé Karpaty a bratislavskú časť Dlhé diely. To ti píšem k tej reakcii z predošlého dňa.

      Like

Pridaj komentár

