V očakávaní radostnej udalosti

je tento labutí pár. Ako každoročne na tomto istom mieste, aj túto jar si tu postavili hniezdo, z ktorého sa čo nevidieť vyliahnu mladé labute. Už som raz túto jar pri hniezde bola a dopadlo to vtedy TAKTO. Druhá tohoročná obhliadka miesta dopadla oveľa lepšie. Po chvíli, čo som sa neďaleko hniezda postavila, (sedeli tam v tom čase obaja labutí manželia), sa labuť mama postavila tiež a ukázala mi všetko, čo skrýva pod sebou.

Poobracala niektoré vajcia, sama sa tiež trošku popreťahovala, kým si znovu sadla do hniezda.

DSCN9002vaj

DSCN8996vaj

Očakávaná udalosť už asi nastane skoro.

DSCN9006vaj

Na rodinku sa pôjdem pozrieť v najbližších dňoch a keď mi rodičia dovolia odfotiť detičky, tak ich odfotím a fotky vám určite ukážem.

DSCN9011vaj

5 thoughts on “V očakávaní radostnej udalosti

  1. Tak to je nádhera, Danko! Koukám, kolik je v hnízdě vajec, to snad ani není možné!
    Prý labutě mívají maximálně dvě mláďata, ale to nebude pravda, já jich jednou viděla pět.
    V tomhle hnízdě je devět vajec, pokud dobře vidím. Otázka je, jestli se podaří všechna vysedět.
    Těším se na další návštěvu u hnízda a držím palce, aby tě labutí rodiče neprohnali! 😉
    Přeji krásný den. ☼ 🙂

    P.S. Čtyři fotografie se mi vůbec nezobrazily! 😦

    Like

    1. Ešte raz ti ďakujem za upozornenie. O tom, ako sa to stalo, som ti napísala do mailu. Po tebe mi to na G+ pluskovali ďalší a nikto ma na to neupozornil….
      Dobre si tie vajcia spočítala. Aj mne sa ich podarilo napočítať až deväť. Naozaj veľa. Uvidíme, koľko bude labutí.

      Like

      1. Vidím všechny fotografie, Danko, jsou skvělé. Je prima, že tě rodiče pustili k hnízdu.

        Tvoje e-maily jsem četla. Protože jsem starší články neviděla, nevím, jak to tam bylo s fotkami.
        Měj se hezky! 🙂

        Like

Pridaj komentár

