Chcela by som pripomenúť

návštevníkom tohto blogu, že keď je deň, kedy neprispejem s novým článkom (ako to bude napríklad aj dnes), môžete kliknúť na ďalšie moje blogy.

Najčerstvejší prírastok je na blogu

Každý deň je iba raz za život

O niečo starší príspevok je na blogu venovanom mojim cyklopotulkám

Na cestách s Kellysom

Asi aj preto, že blog skoro nikto nenavštevuje,  je to už dávnejšie, čo som tam dala posledné fotky

Na krásnom modrom Dunaji

No a ten, kde je to naozaj v poslednej dobe mŕtve, lebo nikde do zahraničia momentálne necestujem, je tento

Potulky svetom

Pre tých, ktorých blogy navštevujem a kde zanechávam aj svoje komentáre s odkazom na Google+ profil, by to nemala byť vôbec novinka, pretože všetky tieto blogy mám uvedené v profile.

Myslím si, že si máte z čoho vyberať. Na všetkých mojich blogoch ste srdečne vítaní!

Na každom blogu máte možnosť prihlásenia sa na odber nových článkov.

 

5 thoughts on “Chcela by som pripomenúť

  1. Abych se přiznala, Dani, mám problém stíhat prohlídky blogů celkově, je jich strašně moc, v poště mám kolem stovky nevyřízených e-mailů.
    Takže na tvoje další blogy případně jen nakouknu bez komentářů. 🙂

    Like

    1. Hanka, tu o komentároch nepíšem. To je pre tých, ktorí si doteraz nevšimli, že mám aj iné blogy ako tento 🙂 Najviac sa mi páčia také poznámky, že koľko ja tých blogov mám. Pritom to niekedy vyslovia takí, ktorí na svojom jedinom blogu nevynechajú deň, aby nedali nejaký príspevok. Aký je v tom rozdiel, keď to má niekto iný roztriedené do viac blogov podľa tém? Podľa mňa, vôbec žiaden. Pritom aj ten cyklistický podávam v takej forme, že by mohol zaujímať nielen cyklistov 🙂 Ale to je každého vlastný výber, na ktoré blogy bude chodiť. Rovnako ako si to vyberám aj ja 🙂 A také povinné jazdy aj tak nemusím….

      Like

      1. Co je komu po tom, Danko, kolik máš blogů a jak sis je uspořádala?!
        Ať si každý hledí svého! Je to jen a jen tvoje věc.
        Nikoho přece nenutíš, aby na tvoje blogy chodil.

        Like

Pridaj komentár

