Čo je nové na Chorvátskom ramene

V poslednom období nebicyklujem, nechodím do prírody, ale aspoň raz za čas sa idem pozrieť na Chorvátske rameno. Hlavne vtedy, keď idem do jeho blízkosti nakupovať, prípadne niečo vybavovať.  Len približne pred týždňom som sa vybrala podvečer iba tak, kvôli foteniu. Mala som v úmysle fotiť vlčie maky, ktoré som videla kvitnúť v blízkosti Chorvátskeho rameno z idúceho autobusu iba dva dni predtým. No keď som tam prišla, nastalo veľké sklamanie, lebo maky tam skoro žiadne neboli. Keď som tam už bola, tak som sa vybrala ďalej, aby som pozrela, ako sa majú naše malé labute.

Nemusela som chodiť tak ďaleko ako minule, teraz boli možno len sto metrov od miesta, kde bolo hniezdo. Keďže už bolo dosť veľa hodín a svetla málo, fotky sa mi veľmi nevydarili. Preto, keď som dnes zase musela ísť niečo vybaviť, cestou som sa nezabudla zastaviť aj na Chorvátskom ramene.  Za labuťami som sa vybrala ešte za plného slnečného svitu. A fotila som nielen labute…

Fotka Fotka

Fotka Fotka

Fotka Fotka

Fotka Fotka

 

a nezabudni sa tiež pozrieť, čo je nové TU.

 

9 thoughts on “Čo je nové na Chorvátskom ramene

  1. To jsi hodná, že labutí rodinku “hlídáš”, Danko!
    Dneska jsem fotila labutě u nás na jednom rybníku, byly tam čtyři mladé a jedno z nich světlejší, než ostatní tři.
    Zdá se mi, že mezi tvojí drobotinou je taky jedno labuťátko světlejší.
    Fotky jsou krásné, skvěle se ti podařilo vyfotit vážku. 🙂

    Like

    1. Aj ja som si všimla už pri prvom fotení, že jedno malé je svetlejšie od ostatných. Nikdy doteraz som si také nevšimla. Som zvedavá, ako sa bude táto labuťka vyfarbovať ďalej. Lebo minimálne rok sú labute popolavé a nie biele… Pri tomto fotení sa mi skvele podarilo nachytať aj kliešťa 😦

      Like

      1. Takže jsem viděla dobře.
        Podařilo se ti klíště vytáhnout! Dávej na to pozor, Dani.
        My se včera doslova brodili ve vysoké trávě, ale klíště se nás naštěstí nechytlo. 😉

        Like

        1. Netrpezlivo som čakala na syna, kedy sa zobudí, ale keďže som už chcela ísť von, tak som ho zobudila ja. S lupou a pinzetou sa mu to podarilo, zdá sa, že je to v poriadku. Bol veľmi maličký.

          Like

  2. Vidím, že se růstu labutí drobotinky poctivě věnuješ a při tom nezapomínáš, že je ještě spousta pěkného kolem. Třeba ta vážka i kachny. Není to s tou Bratislavou až tak zlé, když máš tak blízko do přírody, dokonce i ty paneláky vypadají architektonicky hodně zajímavě

    Like

    1. Málokedy idem len kvôli labutiam. Ako som už písala, toto Chorvátske rameno tečie vo vnútri Petržalky, Kaufland stojí vlastne na jeho brehu a občas tam chodím nakupovať. Ale sú aj také prípady, že sa potrebujem vyvetrať a jedno z miest, z ktorých si vyberám, je aj toto rameno. Ja tiež tvrdím, že sa nemusíme toľko sťažovať. Len keby si ľudia vážili to, čo majú a nerobili všade bordel.

      Like

Pridaj komentár

