Neotravujem vás

ešte s tým Chorvátskym ramenom? Včera sme nemali doma chlieb, bolo ho treba ísť kúpiť. Lenže ja som si zmyslela, že chcem jesť jeden úplne konkrétny a ten predávajú v Kauflande. Už som mala obed uvarený, tak som sadla na autobus a odviezla som sa tých niekoľko zastávok na nákup.

S taškou plnou nákupu (to je jasné, že to len pri chlebe nezostalo), som nešla na zastávku autobusu, ale nasmerovala som si to k Chorvátskemu ramenu. Petržalský Kaufland stojí pri ňom. Bola som zvedavá, čo je tam nové.

Labute nebolo vidieť, pravdepodobne si už obývali natrvalo miesto, kde som ich naposledy fotila. Popred mňa párkrát  preletela čajka, ale tú sa mi odfotiť ani raz nepodarilo a na brehu sa slnili kačice. Kým som k nim prišla bližšie, predbehol ma pes a kačice vyplašil.

Toľko v skratke slovami a teraz obrazom.

Na záver ešte jedna fotografia s povzdychom nad tým, ako sa správajú obyvatelia nášho mesta. Nie je to vidieť iba tu, je to jav, presnejšie nešvár, ktorý vidieť na celom území. Mnohí ľudia nevedia, čo je to odpadkový kôš. Asi sa budem musieť niekedy venovať aj tejto téme. No a práve preto robia spoločnosť vodným živočíchom a rastlinám aj takéto plastové a rôzne iné odpadky 😦

 

a nezabudni sa tiež pozrieť, čo je nové TU.

 

8 thoughts on “Neotravujem vás

  1. Pěkný článek i fotky … takové všední nevšední chvíle …..
    Já ty lidi taky nechápu … vždycky mám představu, že jim to vysypu před domovní dveře …. kdyby to tak šlo, to by bylo prima…
    Jarka

    Like

  2. Mě tedy rozhodně neotravuješ, Dani, záběry od vody mám moc ráda, a ty tvoje jsou pokaždé jiné.
    Krásné jsou detailní snímky s lekníny a rákosím a hladinou vody s odrazem oblohy.
    Kačenky a bígla beru jako bonus. To asi není tvůj pes, že? 🙂

    Like

Pridaj komentár

