Na našom balkóne

Nebyť toho, že naša lodžia, ktorej hovorím stále balkón, je počas letných horúcich dní od obeda až do večera ako horúca pec, pridala by som sa k živočíchom a kvetom a určite by som si tam vypila aspoň ľadovú kávu. No to sa naozaj nedá 😦

V zime som vyvesila okrem kŕmidla pre vtákov aj lojové guličky s rôznymi zrniečkami. Milé vtáčatá však nimi pohrdli a vôbec si ich nevšímali. Zostali tam visieť a záujem o ne začali prejavovať až nedávno. A to je dôvod, prečo k nám stále prilietajú. Zakrátko sa potrava minie a keďže nastali horúce letné dni, ja im tak, ako aj po iné roky, nachystám nádobu s vodou, takže budú k nám chodiť aj naďalej.

Dopoludnia je to tam ešte celkom fajn. Ukľudňujúci pohľad na zelené listy stromov, spestrujú kvety na balkóne. Znovu sa dá na lodžii existovať až v podvečerných hodinách.

 

 

 

4 thoughts on “Na našom balkóne

  1. Máš na balkóně pěkně živo, Danko! Je úžasné kolik různých ptáků se ti tam vystřídá.
    Ty ani nemusíš nikam jezdit a máš pořád co fotit.
    Je docela zvláštní, že lojové kuličky přišly ptáčkům k chuti až teď. U nás si jich v zimě taky nevšímali, jenže já jsem je dala pryč.
    Jsem z tvých ptačích fotek úplně nadšená, i když se mi líbí i květiny.
    U nás se právě teď schyluje k bouřce, jsem napnutá, co z toho bude!
    Přeji ti dobrou noc a krásnou neděli. 🙂

    Like

    1. Áno Hanka, máš pravdu. Uvedomila som si to na tom blogu s projektom 366, kde mám koľkokrát niekoľko dní po sebe len fotku z balkóna 🙂 Myslím si, že guličky objavili vtáčatá teraz hlavne preto, že majú mladé a že to majú jednoduchšie prísť sem ako hľadať niečo v prírode. Teraz už chodia aj mláďatá, čo si si určite na fotkách všimla. Peknú nedeľu aj tebe prajem, u nás bola okolo polnoci búrka. Veľa nenapršalo, hlavne sa blýskalo, ale teraz je príjemný vzduch.

      Like

  2. Na balkoně ti to pěkně kvete .. a hlavně ti návštěvníci … ty u tebe obdivuju. Na balkoně to vypadá jak výhled do zahrady. Když jsem bydlela s Jirkou v Plzni, tak jsme taky pověsili lojovou kouličku a vůbec na ni nešli … to je divné.

    Danielko, měj se hezky. Jarka

    Like

    1. Práve pred chvíľou som chcela ísť na balkón a chvíľu som stála pri sieťkových dverách, či ich mám otvoriť, alebo nie. Najprv len jedna sýkorka sedela na zbytku guličky, druhá práve priletela a sadla si na roh steny. Tvárili sa, že ma vôbec nevidia a možno ma aj naozaj nevideli. Už som bola od tých sýkoriek párkrát naozaj len na meter. Zdá sa, že si na mňa zvykajú.
      Jarka, pekný víkend ti prajem!

      Like

Pridaj komentár

