Panenská veža na Devíne

V nádhernej scenérii nad sútokom Dunaja a Moravy sa vypína hrad Devín. Aj keď som tu už o hrade na Devíne mala niekoľko príspevkov, dnes som vybrala len fotografie Panenskej veže, konkrétne elegantnej štíhlej vežičky s cimburím. Sú z niekoľkých rokov  a z rôznych ročných období.


Povesť, podľa ktorej dostala táto vežička meno, som vám už napísala v jednom zo starších príspevkov. Doporučujem vám, aby ste si klikli na odkaz.

 

Viac fotografií z hradu Devín si môžete pozrieť, keď kliknete na poslednú fotografiu tohto príspevku.

IMG_8235

alebo keď si pod týmto článkom kliknete na tag “Devín”.

 

 

2 thoughts on “Panenská veža na Devíne

  1. Tvoje záběry jsou nádherné, Dani, první a poslední snímek se mi líbí nejvíc.
    Oživila jsem si i pověst z tvého staršího článku a teď ještě kliknu na poslední fotografii.
    Měj se krásně! ☼ 🙂

    Like

    1. Ďakujem Hanka, musela som niektoré fotky vymazať z dávnejšie pripraveného článku, lebo som ich už predtým publikovala inde. To je tým, že nemám tak agendu s fotkami v poriadku ako ty 🙂 Ale už sa mi stáva, že chcem písať na nejakú tému a vôbec si nepamätám, či som už o tom náhodou nepísala dávnejšie. Pekný večer želám!

      Like

Pridaj komentár

