Echo

Keď som si ju kúpila prvý raz, iba v maličkom 30 ml flakóne, jej vôňa ma očarila. Nemám rada ťažké sladké vône parfumov a hoci táto trošku nasladlá je, je to vôňa ľahučká a veľmi sa mi páči. Preto som si ju objednala vlani aj pod vianočný stromček, to najväčšie balenie, aké sa predáva. Práve nastal čas – leto – kedy je vhodná na použitie.

Takto ju opisuje výrobca:

Romantika je vo vzduchu. Nemyslíme tým lásku (i keď láska k tomu neodmyslitelne patrí), ale niečo nové. Nežnú náladu, ktorá je všadeprítomná. Nová romantika je presvedčivá. Ide o harmóniu, spokojnosť, duševnú pohodu a vyrovnanosť. Ide o vnútornú oslnivosť, ktorá rozžiari svet. Davidoff Echo Woman je vôňa, ktorá dotvára ženskosť cestou sviežosti. Je zmyselná, moderná a nadčasová. Ak si privoniate k vôni Davidoff Echo Woman, začnete myslieť ružovo. Vôňa prichádza v roztomilom malinovo ružovom obale. Flakón, ktorý vyzerá ako jemný obláčik, bol vytvorený designérom Karimem Rashidem. Načúvajte svojmu srdcu.

Flakón s obsahom tejto voňavej tekutiny som si vzala za model a trošku som ho nafotila 🙂

Ktorá vôňa je tá vaša?

One thought on “Echo

  1. Krásný voňavý model, Dani.
    Podle tvého popisu tu vůni skoro cítím. Taky mám ráda lehké vůně.
    Moc se mi líbí, jak sis s flakónem pohrála. Fotky jsou skvělé. 🙂

    Like

Pridaj komentár

