Posledný júnový večer

mala Bratislava vidieť veľké vodné divadlo na Dunaji. Toľko reklamy na to bolo, že som sa tiež nechala nalákať a pre mňa vo veľmi nezvyčajnom čase som sa vybrala do mesta. Presnejšie – na nábrežie Dunaja pred Euroveu.

Nebola som sama. Vodného divadla chtivých nás tam prišli stovky. Aj keď som si dala dosť veľkú časovú rezervu do plánového začiatku show, na nábreží už boli dobré miesta vychytané. No jedno miesto, trošku bokom od lode, na ktorej sa malo odohrávať sľubované divadlo, som si predsa našla a sediac na trávniku  som s ostatnými čakala na začiatok.

Ako to už u nás býva dobrým zvykom, program nezačal načas a keď už konečne začal, namiesto vodnej show vietor unášal útržky nejakého príhovoru a potom ešte nekonečné kvílenie pesničky V dolinách. Už vtedy som myslela, že to nevydržím a odídem. No prekonala som sa a zostala som.

Toľko kritiky, čo sa znieslo na druhý deň od zúčastnených divákov, som ešte asi na žiadnu akciu v našom meste nečítala. Chcela som z nej teraz vybrať zopár kritických slov, no stránka na facebooku, kde kritiku ľudia písali, už neexistuje. Poriadateľ ju rýchlo zmazal. Možno to od Bratislavčanov vyznelo ako nevďak, ale naozaj nemali byť čím nadšení.

Ja som pri tej príležitosti urobila zopár večerných fotiek. Nemala som statív, fotky som robila len tak z ruky.  Ale aspoň trošku znázorňujú atmosféru toho večera.

Dunaj show

 

Túto fotografiu som ešte v tú noc zverejnila na blogu Každý deň je iba raz za život

Jednu fotografiu som si požičala z novín Bratislavský kuriér, v ktorých bol článok o tejto akcii na druhý deň, ale po prečítaní mi bolo jasné, že jeho text vznikol dávno pred akciou, po akcii doplnili iba pár fotografií. Bol to vlastne ďalší z rady propagačných článkov, ktoré vyšli pred akciou.

<br />

2 thoughts on “Posledný júnový večer

  1. Páni, to je nádhera, Danko!
    Je moc dobře, že ses nechala zlákat a šla se na vodní divadlo podívat.
    Nic podobného jsem nikdy neviděla, je to úžasná podívaná, máš skvělé fotky! 🙂

    Like

Pridaj komentár

