Takto vyzerá škaredá obloha

Nedávno som sa cez niekoľko blogov preklikala na jeden, kde bol posledný článok o oblohe. Autorka v ňom mala fotky modrej oblohy a v texte sa zmienila o tom, že obloha je vlastne vždy krásna. Pod článkom jej niekoľko pritakávačiek  v komentároch písalo, že má pravdu, ani jedna si nevedela predstaviť, ako vyzerá škaredá obloha, ani jedna si nepamätala, žeby niekedy takú videla. No ja si to veľmi dobre predstaviť viem a dnes si to po celý deň ani nemusím predstavovať. Stačí, že pozriem von oknom a vidím. Presne dnes je taká obloha, ktorú nemám rada, ktorá je podľa môjho vkusu škaredá.

Čo mi skoro vyrazilo dych, bola táto posádka tohto dvojkajaku, či čo to je za loďku. Pri tej dravosti vody a jej výške som nechápala, ako sa mohli odvážiť na takúto plavbu.

A čo vy? Ako ste na tom vy s oblohou? Robí vám radosť každý deň? Alebo ste na tom podobne ako ja, že pri počasí s oblohou, aká je vidieť na fotografiách vám tiež chýba radosť zo života, ten deň je taký o ničom? To som už potom radšej, keď prší. V priebehu dňa došlo aj na dážď, ale ráno, keď som fotila nábrežie pred Euroveou, ešte nepršalo. Bolo tam pusto, okrem mňa som tam videla dvoch mužov, ktorí venčili psov a dvoch bežcov.

 

4 thoughts on “Takto vyzerá škaredá obloha

  1. Danielko, taky říkám, že obloha je pěkná vždycky… to mám ze Šumavy, kde se mi ty oblohy v jakékoli podobě líbily i ty šílené bubákovité (i ty jsem ráda fotila i mlhu – ta fakt umí být nádherná) .. teď tu opravdu začlo lít jako z konve … ona když ta obloha není chmurná kolik dní, tak to jde… ale poslední dobou vidím, že mi to na náladě nepřidává… dřív mi to nevadilo…. dokonce mám obavy i z veder, která mi ještě loni nevadila… prostě se člověk mění (no dobře, někdo by řekl stárne)….
    Tady příští týden má být teplo až 27 některý den, tak to počasí pošlu taky k vám …☼☼☼
    Měj se hezky. Jarka

    Like

    1. Mám rada oblohu pred búrkou, modrú s bielymi obláčkami, všelijakú pred západom slnka, ale nie takú, aká bola včera, či predvčerom. Takú sivú hmotu, pri ktorej ani poriadne svetlo nie je. Fotoaparát by vedel rozprávať 🙂 Dnes podvečer sa už aj u nás vyčasilo.

      Like

  2. Náhodou, tahle obloha vypadá úžasně, Danko, pěkně dramaticky.
    Všechno je lepší, než bílá nebo šedivá obloha bez mraků.
    Fotky jsou krásné, i když nebylo zrovna dobré světlo.

    V tom kajaku museli být nějací blázni, riskovali určitě z frajeřiny. Když se pak něco stane, odnesou to záchranáři!

    Like

    1. Teraz som si všimla, že ma asi vyrušilo niečo, keď som ti odpisovala na posledný komentár, lebo tie ďalšie som ako keby odignorovala. Sorry! Tí dvaja boli muž a žena a hlavne jej som sa čudovala, že nemala v sebe dosť pudu sebazáchovy. Deň predtým som počula hovoriť v správach ako nie je Dunaj vhodný na žiadne športy. O deň skôr bola síce voda ešte vyššie, ale aj tak. Už sa tu od začiatku roka utopilo dosť ľudí v Dunaji. Aj teraz po jednom pátrajú – teda po jeho tele.

      Like

Pridaj komentár

