Na Somárskej lúke

som bola v jeden deň uplynulého týždňa, kedy som sa vybrala na prechádzku mestským lesoparkom. Išla som tam peši z konečnej trolejbusu na Kolibe. Tu som si pred ďalšou cestou na chvíľu sadla na zem a kochala som sa okolitou prírodou. Vôkol mňa kvitlo množstvo rôznych lúčnych kvetov, vietor šumel v korunách stromov. Na oblohe sa preháňali biele mraky a aj jedno lietadlo 🙂

Už na tejto predchádzajúcej fotografii, ktorú som fotila kompaktom, s objektívom nastaveným na maximálny zoom, sú v pozadí vidieť chladiace veže atómovej elektrárne. Vtedy som si vybrala z ruksaku už aj zrkadlovku, pretože som si chcela tento obraz zachytiť aj lepším fotoaparátom. Nechcelo sa mi veriť, že ďaleko na obzore vidím elektráreň, ktorá  stojí v mieste približne 70 km vzdialenom od miesta, kde som sa práve  nachádzala.

Jedny moje ctené nôžky som hneď v ten večer dala aj SEM.

Keď som prišla domov, zadala som si do mapy, aby mi ukázala cestu do Jaslovských Bohuníc peši.

Tu je trasa z Google maps:

Kamzík

6 thoughts on “Na Somárskej lúke

  1. (Škoda, že tá atómka trošku kazí dobrý dojem o kráse našej krajiny, ale inak)
    výborné fotky. Mala som radosť , keď som sa na ne pozerala.

    Like

Pridaj komentár

