Lastovičky na Jarovskom ramene

Už keď som 14. augusta fotila lastovičky na opačnom konci Jarovského ramena a nedarilo sa mi ich zaostriť, som si zaumienila, že ich prídem vyfotiť inokedy a tam, kde som ich už kedysi pred niekoľkými rokmi fotila. Na mieste, kde je požičovňa motorových člnov vysedávajú rady nielen na konštrukcii, ku ktorej sú člny pripevnené, ale aj na kovových kotviacich lanách. Urobila som tak v sobotu, kedy bolo krásne slnečné počasie. Na kovové laná si sadali staré aj mladé lastovičky.

Tie lietajúce sa mi ani trochu nedarilo zachytiť objektívom. Lietali totiž rýchlosťou blesku 🙂

Našťastie, aj keď ich tam v tú sobotu nesedelo veľa, zopár sa mi ich zachytiť podarilo.

 

 

 

8 thoughts on “Lastovičky na Jarovskom ramene

  1. VÝBORNÉ FOTKY.
    Máme radi tú oblasť , – (skoro) vždy, keď tam prídeme, okolo nás poletujú nejaké vtáčatká.
    Chvíľu sa z nich tešíme a potom začneme nadávať:
    “Toto
    (vďaka našej “elite”, ktorá si to tu “privatizuje” a považuje za správne, že časť padne ako obeť dialnici) –
    naše vnúčatá už neuvidia. Už im budeme o tej kráse iba rozprávať a ukazovať fotky “.
    VĎAKA TI ZA NE.

    Like

    1. Ja som už rezignovala, prestala som nadávať, lebo si zbytočne zvyšujem tlak. Bohužiaľ, dnes hrajú prím všade peniaze, známosti a arogancia. To všetko je výsledok toho, ako to v súčasnosti vyzerá na Jarovskom ramene. Cesta od Šamorína je veľmi potrebná, ale či jej našli to najlepšie územie, to neviem.

      Like

  2. Jsou to moc milí a krásní ptáčkové… drobečkové jakpa asi doletí takovou dálku … nádherné fotky … díky za sdílení …..
    Měj se krásně… tento týden máme ještě léto !!!☼

    Like

  3. Podzim se nezadržitelně blíží, Danko!
    Vlaštovičky jsi vyfotila krásně, jsou to úžasně milí ptáčkové.
    Letící vlaštovky jsem se taky pokoušela vyfotit, ale to se vážně nedá.
    Nejlíp se v letu fotí čápi, ty je aspoň pořádně vidět. 😉

    Like

    1. Ale také, ako sa mi podarilo vyfotiť pár dní predtým, sa mi už nepodarilo. Tie som dala na blog projektu 366. Vtedy mi však štrajkoval fotoaparát, nechcel vôbec zaostrovať 😦 Von chodievam skoro stále len s nikonom, zrkadlovku už nenosím. Tam mám tiež problém s objektívom. Asi už končí svoju životnú púť.

      Like

Pridaj komentár

