To je úroda!

Týmito fotografiami by som chcela ukázať, že aj na ploche  len pár štvorcových metrov sa dá dopestovať naozaj bohatá úroda. Keďže asi všetci viete, že ja žiadnu záhradu nemám, ani tieto fotky som nefotila u mňa doma. No tam, kde som pred pár dňami bola na návšteve, nenechali tieto pohľady chladným ani môj objektív fotoaparátu. Tak si ich pozrite aj vy.

Vy, ktorí poznáte kiwi, či aktinídiu len z obchodu. Takto vyzerajú kríky tohto ovocia krátko pred ich zberom. Keďže bude tohoročná úroda naozaj bohatá, najviac fotiek dnes venujem práve tomuto ovociu.

Fotka:    Fotka:

Ani broskyne sa nenachali zahanbiť. Tiež ich je na strome pekne veľa.

O hruškách sa dá povedať to isté. Dokonca sú na jednom strome dvojaké.

Rovnako aj na tom slivkovom strome, ale ja som už videla len tieto. Skoršie už boli obraté a zjedené.

Aj zopár jabĺk sa urodilo.

Keď som už behala po pozemku s fotoaparátom, nezabudla som pozrieť aj na citrusy. Tam toho veľa nebolo, sezóna ešte len bude v zime. No dva citróniky som mohla odfotiť.

Doteraz som vám z tejto konkrétnej záhradky ukazovala len kvety a raz aj kiwi. Tak dnes to bolo aj o ostatnom ovocí.

 

2 thoughts on “To je úroda!

  1. Valím oči, Danko, to je opravdu skvělá úroda!
    Takže tohle všechno má tvůj bratr a švagrová na zahrádce u domku?
    Vůbec jsem netušila, že se v našich (vlastně i vašich) podmínkách dá pěstovat kiwi.
    Broskve a citrony jsou taky skvělé, úplně se mi sbíhají sliny.
    Moc se mi líbí, jak jsi ovoce vyfotila … prostě chutně! 😉

    Like

    1. Kiwi sa u nás dá vypestovať, keď je posadené správne. No a podmienkou je teplejší kraj, určite by nevyrástlo niekde na severe Slovenska. To citrusové ovocie majú v zime v takej maličkej zimnej záhrade.

      Like

Pridaj komentár

