Stromy

Do tohto príspevku som sa rozhodla dať fotografie stromov, ktoré som fotila za posledný mesiac. Samozrejme, že sem nedám všetky, to by bolo veľmi veľa fotografií. Sú to stromy v parkoch, ale aj v lesoch. Stromy mám veľmi rada, rada sa prechádzam medzi nimi a rada ich aj fotím. Nemusím sa ich dotýkať rukami, objímať ich, mne stačí, že sa ich dotýkam zrakom. A ešte radšej som vtedy, keď cez stromy presvitajú lúče slnka a tvoria rôzne tiene nielen na ďalších stromoch, ale aj na zemi.

Agáty, topole, jelše, borovice, platany a mnoho ďalších stromov som fotila v poslednom období. Lesy hýriace zeleňou  vraj znižujú stres, zlepšujú náladu, zoslabujú zlosť a agresivitu a zvyšujú celkový pocit šťastia. Máte aj vy takú skúsenosť?

img_3542

dscn1832

dscn1827

dscn0995

dscn0983

dscn0981

dscn0962

dscn0961

dscn0946

dscn0891

dscn6299

dscn0887

img_3655

dscn0004

dscn0003

dscn9997

dscn9965

dscn8472

dscn6738

dscn6737

Aj toto boli kedysi stromy…

 

dscn1798

 

6 thoughts on “Stromy

  1. To byl dobrý nápad, Danko, stromy jsou velice vděčnými objekty na focení, protože jsou nádherné a zajímavé.
    Moc se mi líbí záběry z podhledu, ale skvělé jsou všechny.

    Like

    1. Hanka, mám v archíve stovky a stovky fotografií, ktoré by som mohla dávať na blog. Vyšlo by to aj na niekoľko príspevkov denne 🙂 Ale načo? …. Tak aspoň sem-tam vyberiem nejaké na konkrétnu tému a pridám ich sem. Ďakujem za pochvalu.

      Like

        1. Hanka, bola by som rada, keby si niekto pozeral tie fotky, ktoré už na blogoch sú…. Ale keď aj dám odkazy na ďalšie, nikto si ich nepozrie. Takže keď niečia práca nemá odozvu, človeka to nebaví.
          Ďakujem, že si sa zase zastavila a prajem ti, aby vám vyšlo počasie na plánovaný výlet.

          Like

Pridaj komentár

