Labutia rodinka na Jarovskom ramene

Tento rok som sledovala jednu labutiu rodinku na Chorvátskom ramene. Najprv ich hniezdo a potom aj mladé labute. No v mojom okolí je labutích rodín podstatne viac. Ani jednu som však nevidela tak veľkú, akou bola a ešte aj zostala tá z Chorvátskeho ramena. Túto som vyfotila na vode Jarovského ramena, kde sa labute delia o vodu a brehy s množstvom hausbótnikov.

Keď ma uvideli, priplávali bližšie. Nikdy neviem, či si idú rodičia chrániť svoje deti a napadnú ma, alebo čakajú, že ich budem kŕmiť.

Na kŕmenie som nemala nič, no potravu si našli aj samé.

Na brehu ich zaujala pekná zelená tráva a ďatelina natoľko, že vyšli z vody von.

Nasýtili sa a postupne vchádzali znovu do vody.

Ponaťahovali si svoje ladné telá a odplávali ďalej.

 

4 thoughts on “Labutia rodinka na Jarovskom ramene

  1. Labutím se nedá odolat, Dani, člověk je musí obdivovat a fotit pořád dokola.
    Záběry máš opět nádherné, mladé labutě jsou úžasně něžná stvoření.
    Když svítí sluníčko, je radost procházet se přírodou a pořizovat tak příjemné záběry, jako máš ty.
    Je škoda, že se počasí pokazilo. Kdyby aspoň pořádně napršelo!

    Like

Pridaj komentár

