Včera som sľúbila

a dnes svoj sľub plním. Na facebooku a na blogu Každý deň je iba raz za život som včera ukázala svetu, že som upiekla chlieb. Nebol to môj prvý vlastnoručne upečený, no bol prvý bez miesenia. Ten, kto vymyslel tento recept, ten by mal dostať metál. Veď na to, aby ste mali chutný domáci chlebík, nemusíte vynaložiť skoro žiadnu energiu. Len spojiť s vodou zo tri či štyri ingrediencie a dvanásť hodín počkať, aby ste mohli dať cesto do rúry.

Receptov na chlieb bez miesenia je na internete plno. Ja som vyskúšala TENTO. Keď ho budem robiť znovu, dám dvojitú dávku surovín. Ten včerajší chlebík bol akurát tak na ochutnávku. Mal výbornú chrumkavú kôrku, čo ja na chlebe najviac milujem.

Keďže práce na chlebe bolo málo, ani rečí nebudem mať veľa. Pozrite si moje fotografie.

Večer po zmiešaní všetkých surovín.

Ráno po nakysnutí.

Práve vybratý z rúry.

Chlieb nebol veľký, vážil iba 600 gramov.

Nechala som si naostriť nôž, ale aj tak sa mi ho nepodarilo dobre odkrojiť, pretože chlieb bol ešte stále teplý.

K čerstvému chlebíku patrí neodmysliteľne podľa mňa maslo.

Hoci sme doma len dvaja, z chleba rýchlo ubúdalo.

Miska s maslom je prázdna,  z chleba zostala polovica.

Vám všetkým, ktorí si radi pochutnáte na dobrom chlebíku, odporúčam, aby ste vyskúšali pečenie tohto chleba bez miesenia. Budete z neho nadšení, ako som bola aj ja.

11 thoughts on “Včera som sľúbila

    1. Veď aj mňa zlákali tie fotky na stránke, kde som našla recept. Naozaj treba len málo práce, aby si mala dobrý domáci chlebík. Ale keď máš v obchode dobrý, tak to máš ešte lepšie.

      Like

  1. Dam ti vediet. Netvrdim ze budem piect stale chlieb ale n v obchodoch tzv .”oblubeny” a vela sa zdrzujem pri vyberre chleba. Ked sa tento recept osvedci budem happy

    Like

  2. Grüß Dich Daniela 🙂
    Sieht ja richtig zum Anbeissen aus Dein Brot. Ja und ganz einfach herzustellen ❗ Las mir das Rezept durch. Vieleicht überrasche ich meine Frau damit 😉
    Lieben Gruß
    Werner

    Like

Pridaj komentár

